24.01.2018, 19:32
Cytat:Pasażerowie, którzy odbyli podróż w składach zastępczych mają prawo do złożenia reklamacji. Podstawą do uznania takiej reklamacji jest zachowanie biletu - informuje rzeczniczka zaznaczając, że każdy przypadek jest rozpatrywany indywidualnie. - Reklamację można złożyć korespondencyjnie, wysyłając ją na adres siedziby PKP Intercity, w każdej kasie biletowej sprzedającej bilety PKP Intercity lub poprzez formularz reklamacyjny na stronie Intercity.pl - podaje.
I to jest wręcz wk... wiedzą, że nie pojedzie odpowiedni skład, a i tak sprzedają cały czas droższe bilety. Mało kto pójdzie z reklamacją. Cwaniactwo.
Mój kolejowy kanał na YT: http://www.youtube.com/user/MMERLIN2
Moja strona kolejowa na FB: https://www.facebook.com/DamianTkolej
Moja strona kolejowa na FB: https://www.facebook.com/DamianTkolej