• 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Kolejny wypadek na przejeździe kolejowym
#16
rustsaltz, rogatki wyjazdowe robi się tak, że można je wyłamać samochodem.
Zapraszam na swój kanał YouTube: http://www.youtube.com/user/MrPitagoras1989
  Odpowiedz
#17
Myślisz, że monterzy nie mają innych zajęć niż wymiana połamanych rogatek? No i po jednej takiej akcji masz auto do malowania.
Po pierwsze, wolę pić wódkę niż pisać wiersze.
PL-KSL
  Odpowiedz
#18
To nie trzeba wjeżdżać na przejazd kiedy zaczyna mrugać światło sygnalizatora...
Zapraszam na swój kanał YouTube: http://www.youtube.com/user/MrPitagoras1989
  Odpowiedz
#19
pitagoras23 napisał(a):To nie trzeba wjeżdżać na przejazd kiedy zaczyna mrugać światło sygnalizatora...
I to jest to, dobre podsumowanie tematu.
  Odpowiedz
#20
pitagoras23 napisał(a):To nie trzeba wjeżdżać na przejazd kiedy zaczyna mrugać światło sygnalizatora...
Osobiście miałem taki przypadek ze wjeżdżam nie miga, zatrzymuje się przed torem upewniam się że nic nie jedzie, ruszam, jestem w połowie przejazdu patrze w przód a rogatki się zamykają, jak zjeżdżałem rogatkę miałem nad dachem. Dróżnik na chama zamyka bo jak mruga światło to nikt się nie zatrzyma.
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.kolejgniezno.cba.pl">www.kolejgniezno.cba.pl</a><!-- w -->
  Odpowiedz
#21
pitagoras23 napisał(a):To nie trzeba wjeżdżać na przejazd kiedy zaczyna mrugać światło sygnalizatora...
Żarówka może się spalić w każdej chwili.
Po pierwsze, wolę pić wódkę niż pisać wiersze.
PL-KSL
  Odpowiedz
#22
pitagoras23 napisał(a):Rozwiązaniem jest montaż pełnych rogatek a nie półrogatek.
Są pojazdy wolnobieżne, które mogłyby w ten sposób utknąć na przejeździe. Właśnie dlatego na przejazdach samoczynnych stosuje się półzapory a nie pełne zapory.

Tak dla porównania, nie bez powodu wprowadzono przepis, że pojazd poruszający się z prędkością do 6 km/h i dłuższy jak 10 metrów ma obowiązek uzgodnienia czasu przejazdu z dróżnikiem na przejazdach strzeżonych.
pitagoras23 napisał(a):Dodatkowo drągi powinny być wyposażone w takie metalowe elementy, które utrudniałyby przejście ludzi pod samymi drągami.
Tzw. firanki. To ma sens i jest możliwe do wprowadzenia od zaraz, bo rozporządzenie przewiduje takie rozwiązanie. Tymczasem w Wolsztynie firanki zlikwidowali.
pitagoras23 napisał(a):Nawet jeśli nie montaż kolczatek to choćby podwyższeń (metalowych stopni), które uniemożliwią wjazd pojazdu drogowego na przejazd.
To też może utrudnić usunięcie uszkodzonego pojazdu z przejazdu.
  Odpowiedz
#23
Mariusz W. napisał(a):Tak dla porównania, nie bez powodu wprowadzono przepis, że pojazd poruszający się z prędkością do 6 km/h i dłuższy jak 10 metrów ma obowiązek uzgodnienia czasu przejazdu z
Kto o nim wie i go przestrzega? Big Grin
Po pierwsze, wolę pić wódkę niż pisać wiersze.
PL-KSL
  Odpowiedz
#24
Mariusz W.,
nie możemy dostosowywać przepisów dla 1% pojazdów. Trzeba mieć na uwadze większość pojazdów, a tak się składa, że większość to samochody normalne.
Zapraszam na swój kanał YouTube: http://www.youtube.com/user/MrPitagoras1989
  Odpowiedz
#25
Ale nie możesz dla większości narażać 1% na wypadki.
Po pierwsze, wolę pić wódkę niż pisać wiersze.
PL-KSL
  Odpowiedz
#26
Przepisy też ustala się jakoś dla większości - nie dogodzisz każdemu.
W tym przypadku wprowadzenie takiego a nie innego zapisu lub rozwiązania będzie miało spowodować, że reszta będzie się musiała dostosować
Zapraszam na swój kanał YouTube: http://www.youtube.com/user/MrPitagoras1989
  Odpowiedz
#27
pitagoras23 napisał(a):Mariusz W.,
nie możemy dostosowywać przepisów dla 1% pojazdów.
Musimy. Trzeba uwzględniać, że z dróg korzystają nie tylko samochody osobowe, ale szereg innych pojazdów, od rowerów po wozy konne.
  Odpowiedz
#28
To z takim myśleniem nigdy nie ustali się niczego.
Kolei też nie buduje się z myślą o najwolniejszych pojazdach trakcyjnych tylko o najszybszych. Te wolniejsze albo jadą inną trasą albo nie wyjeżdżają w ogóle.
Zapraszam na swój kanał YouTube: http://www.youtube.com/user/MrPitagoras1989
  Odpowiedz
#29
rustsaltz napisał(a):Żarówka może się spalić w każdej chwil
w 4 komorach ?
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.kolejgniezno.cba.pl">www.kolejgniezno.cba.pl</a><!-- w -->
  Odpowiedz
#30
pitagoras23 napisał(a):Kolei też nie buduje się z myślą o najwolniejszych pojazdach trakcyjnych tylko o najszybszych. Te wolniejsze albo jadą inną trasą albo nie wyjeżdżają w ogóle.
Ale przepisy ustala się tak, jakby jeździły parowozy... Nie możesz zabronić wyjazdu na drogę pojazdom wolnym albo długim.

Cytat:w 4 komorach ?
A dasz sobie palca obciąć, że żarówka, którą oświetlasz właśnie biurko nie spali się w ciągu najbliższych 10 minut?
Po pierwsze, wolę pić wódkę niż pisać wiersze.
PL-KSL
  Odpowiedz


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Wypadek Nowy Dwór Mazowiecki dak 4 2 870 22.01.2019, 22:05
Ostatni post: FlashNDM
  [Ozimek}Wypadek z udziałem Pendolino Adams 16 6 651 22.02.2018, 10:29
Ostatni post: matiwi
  Wypadek pod Bydgoszczą wołodyjowskiIC 13 5 144 06.09.2017, 18:40
Ostatni post: DamianT
  Wypadek na przejeździe w Wolsztynie Kolejowy Opole 13 4 315 02.06.2017, 14:46
Ostatni post: szy_mat

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości