Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[Bydgoszcz] Ruszyła budowa nowej trasy tramwajowej do dworca PKP Bydgoszcz Gł.
#1
Najpierw zlikwidowali, po nastu latach stwierdzili, że był to błąd- czyli powrót tramwaju na bydgoski dworzec PKP.
http://www.rynek-kolejowy.pl/18776/Rusz ... oszczy.htm

http://www.rynek-kolejowy.pl/19041/Bydg ... jowego.htm
PL-PKPIC | Zapraszam - *Baza Wagonów Kolejowych*
Odpowiedz

#2
Szkoda, ¿e dopiero teraz Polska zaczyna widzieæ szansê poprawienia transportu publicznego w inwestycjach w tramwaje/autobusy/metro. Patrz±c chocia¿by na s±siadów zza Odry jeste¶my daleko, daleko w tyle zarówno w infrastrukturze jak i taborze.
Takich przyk³adów pozamykanych linii, które bardzo by siê teraz przyda³y, mo¿na namno¿yæ dziesi±tki jak nie setki w polskich miastach, na pierwszy ogieñ niech polec± np. Wroc³aw czy £ód¼.
Odpowiedz

#3
Albo budować nowe linie jak to będzie robione na przykładzie Poznania- szykuje się kilka inwestycji.
PL-PKPIC | Zapraszam - *Baza Wagonów Kolejowych*
Odpowiedz

#4
Gdańsk też ma w planach kilka linii, Warszawa i Kraków także. Olsztyn buduje zupełnie nową sieć, a Gliwice twierdzą że tramwaje to tylko problem.
Odpowiedz

#5
Według mnie należy inwestować w tramwaje, ale nowe linie powinny mieć w jak największej długości linie wydzielone i wyłączone z ruchu kołowego. Inaczej tramwaj korkuje się razem z autami i żaden pożytek z niego.
Kanał na YouTube - zachęcam do subskrybcji: https://www.youtube.com/user/BartekDziwak
Odpowiedz

#6
Wcale nie. Wystarczy zrobić tak jak ma to miejsce w Poznaniu. Na większości rond ustawiony jest tzw. priorytet dla tramwajów, dzięki temu tramwaj potrafi przejechać spory odcinek bez zatrzymania na skrzyżowaniu. Efektem może być skrócony czas jazdy nawet o około 15 min.
PL-PKPIC | Zapraszam - *Baza Wagonów Kolejowych*
Odpowiedz

#7
Obydwa rozwi±zania maj± swoje zalety i wady. Które z nich jest lepsze zale¿y od szczegó³owych uwarunkowañ na danym obszarze, tam gdzie s± w±skie ulice nie wydzielisz pasa dla tramwaju z kolei system sterowania ruchem jest tylko zaprogramowanym systemem i nie zawsze jest w stanie "nad±¿yæ" za tym co dzieje siê w mie¶cie. Np. w £odzi na trasie tzw. £TR podobno jest zamontowany taki super system, tyle ¿e wcale nie spe³nia swojej roli, nie wiem na ile jest to potwierdzona informacja, ale podobno jest ustawiony tak, ¿e to auta maj± priorytet - problem w tym, ¿e jest ich tak du¿o, ¿e równo dobrze mog³oby nie byæ ¶wiate³ w ogóle bo je¼dzi siê jak w Indiach.
Odpowiedz

#8
Jeżeli są wąskie uliczki w centrum to się ją zamyka dla ruchu samochodowego i nie trzeba wydzielać. Smile
Po pierwsze, wolę pić wódkę niż pisać wiersze.
PL-KSL
Odpowiedz



Podobne wątki…
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Bydgoszcz - Komunikacja Miejska SAP102 0 2 213 18.05.2019, 14:29
Ostatni post: SAP102
  [Bydgoszcz] Komunikacja miejska ET40 17 8 910 29.05.2016, 22:30
Ostatni post: SAP102
  PKS Bydgoszcz ET40 0 3 067 12.05.2015, 06:36
Ostatni post: ET40
  Wyciszanie linii tramwajowej TT 1 3 083 12.07.2013, 08:34
Ostatni post: kazio
  [Bydgoszcz] Rusza tramwaj na Dworzec Główny ET40 2 4 860 01.12.2012, 17:26
Ostatni post: ET40

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości

Polskie tłumaczenie © 2007-2024 Polski Support MyBB MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.