Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
PKP Cargo
Teoretycznie nie, ale...
Wszystko zależy od tego na ile "klient" jest uparty i mu zależy. Takich sytuacji na rynku jest pełno. Choćby z autobusów. Np. połączenia z Warszawy w kierunku Pułtuska, tam co tydzień w okolicach weekendu jest ta sama bajka, kierowcy autobusów do Ostrołęki odmawiają zabierania ludzi do Serocka, bo im niby "zabierają klientów na dłuższe trasy". Mówią, że "oni mają prawo decydować kogo wezmą a kogo nie". Albo mówią, że w piątek to on w ogóle tam nie podjedzie, bo nie.
Odpowiedz

A co piszą w regulaminie? Jak nic to do organu, który wydał zgodę na obsługę linii.
Po pierwsze, wolę pić wódkę niż pisać wiersze.
PL-KSL
Odpowiedz

Cudo ... Wink

https://www.rynek-kolejowy.pl/wiadomosci...89233.html

Odpowiedz

Trzy lokomotywy... na firmę z kapitałem kilku miliardów i tysiącem lokomotyw. Dyspozytorzy już się cieszą na myśl o poszukiwaniu drużyny na to, jak pojawi się raz na pół roku albo rzadziej.
Po pierwsze, wolę pić wódkę niż pisać wiersze.
PL-KSL
Odpowiedz

Trzy maszyny i do tego pewnie jeszcze tak trzeba dobierać ludzi, którzy będą potrafili tym jeździć.
Odpowiedz

Cieszy fakt że PKP Cargo kupiło nowy sprzęt, szkoda tylko że na razie tylko trzy sztuki, ale miejmy nadzieje że w przyszłości będzie ich więcej Wink 
Odniesiecie się do tego fragmentu ? jaką macie zdanie na ten temat ? 

Cytat:Po ponad 30 latach jest to pierwsza polska sześcioosiowa lokomotywa, która zostaje kupiona przez przewoźnika PKP Cargo. 
Odpowiedz

(27.10.2018, 23:42)vernalisadonis napisał(a): Trzy maszyny i do tego pewnie jeszcze tak trzeba dobierać ludzi, którzy będą potrafili tym jeździć.

Tym się jeździ prościej niż byś przypuszczał.  wbrew pozorom nawet maszynistów z kilkoma latami stażu biorą na autoryzacje na takie maszyny..gorzej ze autoryzacja może im przepadac jeśli przez nastepny rok nie pojawi sie to cudo w ich rejonie
"Im dłużej żyjemy,tym życie więcej nam odbiera,niż daje"
Odpowiedz

No na pewno będzie przepadać, skoro z ET22-20xx był problem, poza tym jakoś nie widzę, by dziadki się pchały na lokomotywę, gdzie nie można włożyć kołka pod stycznik i założyć mostki.
Po pierwsze, wolę pić wódkę niż pisać wiersze.
PL-KSL
Odpowiedz

Tych lokomotyw powinni kupić 300 a nie 3 szt. to by miało sens.
Odpowiedz

https://www.facebook.com/181655961892462...720493701/
Jacys chetni?
Odpowiedz

Ta, tłumy dzików pędzące, żeby j*bać w śniegu, deszczu, mrozie i upale za 1800. Druga - po konduktorach - grupa na kolei, którą podziwiam, że nie poszła jeszcze do Biedronki robić.
Po pierwsze, wolę pić wódkę niż pisać wiersze.
PL-KSL
Odpowiedz

https://www.rynek-kolejowy.pl/wiadomosci...90698.html

Prawidłowo, pamiętam jak wielu doradców ostrzegało ,że ten zakup AWT jest dziwną decyzją niemającą potwierdzenia ekonomicznego.  Prawie pół miliarda poszło ...ciekawe ile osoby z takich kręgów muszą ukraść lub rozpuścić  czyjeś pieniądze lekką ręką by dostać odsiadkę...
"Im dłużej żyjemy,tym życie więcej nam odbiera,niż daje"
Odpowiedz

To był okres kiedy bylo spore cisnienie na zakup czegokolwiek, nie wyszedl deal z KGHM na zakup Pol Miedz Trans to kupili AWD.
Odpowiedz

https://z-p3-scontent-waw1-1.xx.fbcdn.ne...e=5D227738

Węglarka ECCO Rail w składzie PKP Cargo (prowadzonym przez ET41-170, zdjęcie wykonane między stacją Poznań Krzesiny a podg Pokrzywno). Ktoś wie czy to jakieś wypożyczenie czy jednorazowa sytuacja?
Odpowiedz

https://z-p3-scontent-waw1-1.xx.fbcdn.ne...e=5CF51AC0
Tu lepsze ujęcie
Odpowiedz



Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości

Polskie tłumaczenie © 2007-2024 Polski Support MyBB MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.