Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Wymagania na maszynistę - co, jak i gdzie ?
#1
POSZUKUJEMY CHĘTNYCH NA STANOWISKO MASZYNISTA POJAZDÓW TRAKCYJNYCH.

OBOWIĄZKI:
- PROWADZENIE POJAZDU TRAKCYJNEGO ZGODNIE Z ROZKŁADEM JAZDY ORAZ OBOWIĄZUJĄCYMI PRZEPISAMI ,
- DBANIE O STAN TECHNICZNY POJAZDU I NADZÓR NAD BEZPIECZEŃSTWEM JAZDY,
- NALEŻYTE PROWADZENIE DOKUMENTACJI POCIĄGOWEJ,
- WSPÓŁPRACA Z DRUŻYNĄ KONDUKTORSKĄ.

WYMAGANIA:
- UPOWAZNIENIE WYKONYWANIA PRACY NA WW. STANOWISKU,
- DOŚWIADCZENIE W ZAWODZIE MASZYNISTY- MIN. ROK,
- DYSPOZYCYJNOŚĆ I CHĘĆ DO PRACY,
- DOBRY STAN ZDROWIA,
- MILE WIDZIANE UPRAWNIENIA REWIDENTA.

1. Gdzie pójść po technikum elektrycznym (technik elektryk), aby zdobyć ten papier ? Co mam zrobić ?
2. Gdzie i jak mogę nabyć to doświadczenie, jeśli jestem tylko po technikum..?
Odpowiedz

#2
1 i 2) Zatrudnić się w jakiejś spółce która szkoli maszynistów, zdanie egzaminów z wynikiem pozytywnym, jeździć przez rok jako maszynista i będziesz spełniał warunki które są wymagane w tym ogłoszeniu.
Odpowiedz

#3
mixer napisał(a):1 i 2) Zatrudnić się w jakiejś spółce która szkoli maszynistów, zdanie egzaminów z wynikiem pozytywnym, jeździć przez rok jako maszynista i będziesz spełniał warunki które są wymagane w tym ogłoszeniu.
1. Po technikum od razu mogę się zatrudnić. ? Jeśli tak, to gdzie ?
2. Egzaminy po zatrudnieniu, czy w technikum ?
3. No wlasnie... Co mam robić, aby jeździć. Co, jak i gdzie. ?
Odpowiedz

#4
rokoboko napisał(a):1. Po technikum od razu mogę się zatrudnić. ? Jeśli tak, to gdzie ?

Np. w Arrivie. Trochę więcej ogarnięcia i samodzielności proponuję!
Bahnfahren ist unser Business
Odpowiedz

#5
psim napisał(a):
rokoboko napisał(a):1. Po technikum od razu mogę się zatrudnić. ? Jeśli tak, to gdzie ?

Np. w Arrivie. Trochę więcej ogarnięcia i samodzielności proponuję!

Dzięki.
Przeglądałem różne tematy, strony, ale jakoś nie wiedziałem co po tym technikum.
Jeśli od razu takie coś to super ;-).

Czyli muszę: