Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[ŁKA] 20 EZT Stadler Flirt dla Łódzkiej Kolei Aglomeracyjnej
#1
Cytat:Do końca kwietnia do Łodzi trafi sześć pociągów Flirt, które powstają w zakładzie firmy Stadler w Siedlcach. Pierwszy pociąg już za kilka dni czekają testy, a pierwsze połączenie Łódzkiej Kolei Aglomeracyjnej zostanie uruchomione w połowie czerwca.

http://www.rynek-kolejowy.pl/50713/flir ... ka_detale_[fotorelacja].html

Jak oceniacie stylistykę?

Z tego co widzę w opisie pojawia się informacja o zabudowanie systemu ETCS na poziomie 2. Potrzebne to w tych pojazdach? Będzie gdzie ten system wykorzystać?
Kanał na YouTube - zachęcam do subskrybcji: https://www.youtube.com/user/BartekDziwak
Odpowiedz

#2
Potrzebny moze byc w przyszlosci, wiec dobrze, ze zamontowano.
Po pierwsze, wolę pić wódkę niż pisać wiersze.
PL-KSL
Odpowiedz

#3
FLIRT Stadlera dla Łódzkiej Kolei Aglomeracyjnej przejazdem przez Poznań

Podczas oczekiwania na przyjazd kibiców z Wrocławia, całkowicie przez przypadek trafił się taki o to pociąg specjalny.
Po szybkiej konsultacji okazało się, że jednostka widoczna na filmie to nowy FLIRT3 produkowany przez firmę Stadler Polska w Siedlcach dla Łódzkiej Kolei Aglomeracyjnej.

Jest to pierwsze nagranie tego pociągu w Polsce. Pociąg obsługiwany przez Rail Polska jechał najprawdopodobniej do Żmigrodu na testy dynamiczne.

Zapraszam na swój kanał YouTube: http://www.youtube.com/user/MrPitagoras1989
Odpowiedz

#4
Tylko po co aż dwie lokomotywy do prowadzenia tego składu? Stonka po to, żeby troszkę okopcić FLIRTa? Wink
Mój kolejowy kanał na YT: http://www.youtube.com/user/MMERLIN2

Moja strona kolejowa na FB: https://www.facebook.com/DamianTkolej
Odpowiedz

#5
Nie mam bladego pojęcia, dlaczego tak jest. Wagony pewnie robią za masę hamującą, a stonka może jako jakieś zabezpieczenie. Najlepsze, że ta SM42 też jechała na ciepło.
Zapraszam na swój kanał YouTube: http://www.youtube.com/user/MrPitagoras1989
Odpowiedz

#6
@mikrobart - dlaczego tylko 6 EZT? Jak będą przyjeżdżać kolejne to będą miał swoje wątki?
Odpowiedz

#7
Ponoć ma być ich 20.
Zapraszam na swój kanał YouTube: http://www.youtube.com/user/MrPitagoras1989
Odpowiedz

#8
Bo będzie 20, 6 sztuk to tylko pierwsza partia, która ma być gotowa do końca kwietnia.
Odpowiedz

#9
sphinx, poprawiłem już nazwę wątku, dziękuję za poprawkę.
Kanał na YouTube - zachęcam do subskrybcji: https://www.youtube.com/user/BartekDziwak
Odpowiedz

#10
Jedna sztuka stała dzisiaj na peronie 6 W Poznaniu o 17, przyjechała raczej o własnych silach i raczej też odjedzie z racji podniesionego patyka i zapalonych świateł. Pewnie jakieś testy biorąc pod uwagę że w środku na podłodze sporo kabli i plastikowa beczka.
Odpowiedz

#11
Widziana dziś w Zbąszynku w godzinach 14.00-16.00.
Odpowiedz

#12
Ponoć testy przeprowadza Instytut w Poznaniu, stąd się tu przewija.
Zapraszam na swój kanał YouTube: http://www.youtube.com/user/MrPitagoras1989
Odpowiedz

#13
Odkąd trafił do Poznania jeździ sobie po E20 i przebywa w IPSie.

[Obrazek: 1507626_814736301887809_987747951_n.jpg]
PL-PKPIC | Zapraszam - *Baza Wagonów Kolejowych*
Odpowiedz

#14
a właśnie się wczoraj zastanawiałem co to za niezidentyfikowany EZT się buja po E20.
złapany podczas oczekiwania na wyjazd ze stacji Strzałkowo.
wie ktoś może co to za egzemplarz, jaki ma numer fabryczny?

http://kolejna.wordpress.com/2014/04/11/flirt3/
Odpowiedz

#15
To jest chyba ciągle ten sam. A numery ma jakieś śmieszne, na kartce. Trudno to rozszyfrować.
PL-PKPIC | Zapraszam - *Baza Wagonów Kolejowych*
Odpowiedz



Podobne wątki…
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  L4292 - flirt dla PKP Intercity pitagoras23 34 16 427 14.04.2017, 15:32
Ostatni post: Dominik Piotrowicz
  EMU6 - Flirt dla kolei niemieckich Nordbahn pitagoras23 0 2 974 14.09.2014, 18:53
Ostatni post: pitagoras23

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości

Polskie tłumaczenie © 2007-2024 Polski Support MyBB MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.