Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Wagony przedziałowe czy bezprzedziałowe - podejście drugie
#1
Wagony przedziałowe to najlepsze co wypracowała kolej. Utarło się u nas jednak, że dobre co zachodnie, więc małpujemy od zachodu ich rozwiązania, nie koniecznie dobre. Oczywiście w EZT też można by zabudować przedziały, np. w 50% składu, by każdy mógł wybrać to co lubi, ale po co? W końcu bezprzedziałowy ma taki lotniczy look. Przy czym, należy zaznaczyć, że za każdym razem jak lecę samolotem to sobie myślę, że to taki duży bus, ogólnie badziewie z jedyną zaletą że szybkie bo leci 800 km/h. Jak wysiadam z samolotu w Warszawie i idę na pociąg do Krakowa, wsiadam do przedziału to myślę, sobie, no i to jest dobre. Na szczęście TLK zwykle jeżdżę nocnymi a te pozostaną po staremu wagonowe, choćby z powodu dołączanych do nich kuszetek i sypialnych. Natomiast w dzień, to co było dostępne dla każdego będzie tylko dla managerów (oni mają przedziały managerskie). I gdzie tu postęp?
Mám rád Českých Drah.
Odpowiedz

#2
Będziesz przy każdej okazji płakał, że likwidują wagonowe heble z przedziałami?
Po pierwsze, wolę pić wódkę niż pisać wiersze.
PL-KSL
Odpowiedz

#3
Forum ogólnodostępne polega chyba na tym, że każdy ma swoje poglądy, tak? Czy może tutaj należy mieć jeden słuszny pogląd? Czy panuje tu cenzura taka jak na innym forum kolejowym, jedynie cenzurująca inny rodzaj poglądów niż tamto forum?

Bo moderator powinien być bezstronny i reagować tylko gdy ktoś kogoś obraża. Tymczasem moderator w postaci Twojej osoby, przyczepia się często tak jak teraz niemerytorycznie, do prawie każdego postu gdzie twierdzi się, że stare jest dobre. A także do postów gdzie porusza się sprawy MK. A zaznaczę, że forum ma w podpisie "Ogólnopolskie forum miłośników kolei".

A drugą sprawą jest to czy każdy musi się podniecać nowoczesną koleją? Może ktoś woli przedział który zapewnia prywatność, od PKS-su nawet wyposażonego w bajery typu Wi-Fi.
Mám rád Českých Drah.
Odpowiedz

#4
Ja podzielam zdanie Gordona. Też wolę składy przedziałowe. Zresztą była już o tym dyskusja, padały konkretne argumenty.
Zapraszam na swój kanał YouTube: http://www.youtube.com/user/MrPitagoras1989
Odpowiedz

#5
Gordon napisał(a):Forum ogólnodostępne polega chyba na tym, że każdy ma swoje poglądy, tak?
Wiemy, że wolisz wagony z przedziałami. Nie musisz nam tego przypominać za każdym razem.
Cytat:Tymczasem moderator w postaci Twojej osoby, przyczepia się często tak jak teraz niemerytorycznie, do prawie każdego postu gdzie twierdzi się, że stare jest dobre.
Skargi i wnioski możesz składać przez całą dobę w odpowiednim temacie lub na skrzynkę mailową Smile
Po pierwsze, wolę pić wódkę niż pisać wiersze.
PL-KSL
Odpowiedz

#6
rustsaltz napisał(a):Wiemy, że wolisz wagony z przedziałami. Nie musisz nam tego przypominać za każdym razem.

A to niby z jakiego powodu mi tego zabraniasz? Chciałbyś o nowych nabytkach tylko posty pochwalne?
Mám rád Českých Drah.
Odpowiedz

#7
Gordon napisał(a):A to niby z jakiego powodu mi tego zabraniasz?
Bo po raz enty piszesz to samo.

Cytat:Chciałbyś o nowych nabytkach tylko posty pochwalne?
Absolutnie nie. Ale chciałbym coś konstruktywnego.
Po pierwsze, wolę pić wódkę niż pisać wiersze.
PL-KSL
Odpowiedz

#8
To jak rozmowa na temat czy truskawka jest lepsza z twarogiem czy z kremem ;-D Absurdalne jest to że Gordon tak usilnie próbuje narzucić swoje zdanie innym. Fakty są jakie są i rzeczywistości nie zmienisz, na szczęście.
Odpowiedz

#9
Narzucić? Czyli co jeden słuszny pogląd a jak ktoś ma inne to narzuca? Po prostu jak coś się dzieje to wyrażam swoje zdanie. Nie narzucam. Wręcz czuję się cenzurowany (w tym przez moderatorów), jak by to właśnie mnie narzucano obowiązek chwalenia razem ze wszystkimi Pendolino i innych nowych wynalazków. Dziwi mnie gdzie się podziali fani prawdziwej kolei uganiający się za ostatnią bipą czy Fiatem? Cóż takie teraz chyba pokolenie nowych fanów kolei co wolą plastik, klimę zamiast otwieranego okna i aerodynamiczne Elfy i Flirty.
Mám rád Českých Drah.
Odpowiedz

#10
Bo prawdziwa kolej to nie tylko fiaty i bipy, ale Ty tego nie rozumiesz. Cenzurowany? Raczej nudny, bo ile można praktycznie każda rozmowa sprowadza się do tego samego, a skoro już o tym rozmawialiśmy po co przerabiać to samo.

A ja też jestem wielkim fanem fiatów i bip (zobacz ostatnie foto na FB), ale to że pisze o pendolino czy elfie oznacza że nie jestem fanem kolei? Ja szanuje Twoje zdanie, masz do tego święte prawo. Zrozum tylko że to działa w dwie strony skoro "zachwycam" się husarzem to moja sprawa.
Odpowiedz

#11
Gordon choć częściowo podzielam Twoje zdanie na temat wagonów przedziałowych to stałeś się po prostu upierdliwy. Tyle czasu tłukliśmy ten temat, każdy wypowiedział swoje zdanie, a Ty usilnie z uporem maniaka próbujesz innym narzucić swoje. Dobra ok - lubisz przedziałowe, są i tacy co też je lubią, a są i tacy co wolą bezprzedziałowe. No i spoko. Jednak co z tego? Taka ponowna dyskusja jest niemerytoryczna, wyczerpaliśmy już w zasadzie ten temat wcześniej w niemalże identycznym wątku. Powiedzieliśmy jakie są zalety i wady obu rodzajów wagonów, więc się pytam po cholerę znowu o tym samym gadać?


Cytat:Nie narzucam. Wręcz czuję się cenzurowany (w tym przez moderatorów), jak by to właśnie mnie narzucano obowiązek chwalenia razem ze wszystkimi Pendolino i innych nowych wynalazków.
Nie jesteś cenzurowany, po prostu ludzie co mieli w tej kwestii powiedzieć powiedzieli już wcześniej w innym wątku i nie chcą już na ten temat z Tobą rozmawiać. Każdy wyraził swoje zdanie, Ty twardo stałeś przy reliktach minionej epoki i tyle, do niczego więcej i dalej nie doszliśmy. Po prostu ludziom i moderatorom nie chce się czytać na forum kolejnej dyskusji na której będzie spuszczanie się na zielone stare dwójki, zielone Siódemki, żółto-niebieskie kible, kartonikowe bilety itp., a jak ktoś stwierdzi że to się przejadło to zaraz będziesz mu skakał do gardła.

Za to jak ktoś będzie chwalił nowoczesny produkt wymieniając jego zalety i stawiając na rzeczowe argumenty to zamiast próbować je merytorycznie skontrować to będziesz mu skakać do gardła i ujadać, że stara kolej najlepsza, jedno wielkie PKP a wszystko co nowe jest złe, fu, bu i w ogóle cofnijmy się w czasie...


Cytat:Dziwi mnie gdzie się podziali fani prawdziwej kolei uganiający się za ostatnią bipą czy Fiatem? Cóż takie teraz chyba pokolenie nowych fanów kolei co wolą plastik, klimę zamiast otwieranego okna i aerodynamiczne Elfy i Flirty.

Myślisz że ich wśród nas nie ma? Ja specjalnie na Hel pojechałem żeby zaliczyć bipę, pech chciał że w Pucku się krzyżowała z moim składem na bonanzach. Mogłem się przesiąść, ale wtedy cały plan sobie bym rozwalił, a chciałem zaliczyć Hel. Nie pobiegłem do Bipy maniakalnie zachlapując ją ejakulatem żeby przejechać się ten kawałek z Pucka do Gdyni i tym samym rozwalić sobie cały dzień, tylko popatrzyłem na nią, pożegnałem wzrokiem i tyle.

Ty się nazywasz fanem PRAWDZIWEJ kolei, a przepraszam bardzo jak ktoś lubi nowoczesne technologie czy sprzęt nowszej generacji albo nie lubi starych kibli tylko np. Elfy to jest już fanem nieprawdziwej kolei? Weź się chłopie ogarnij, bo pieprząc takie bzdury tym bardziej ludzi od siebie odstraszasz i zniechęcasz wobec siebie.

Jeśli nie potrafisz merytorycznie rozmawiać tylko bez ładu i składu ciągle narzekać i krytykować to co nowe i inne osoby, zachwalać tylko i wyłącznie stary zeszrociały tabor PKPu pamiętający czasy Gierka to weź załóż własne forum dla ludzi spuszczających się na tą starą dawną kolej, obtocz się ludźmi mającymi identyczne zdanie co Ty i sobie między sobą zachwalajcie to co lubicie i krytykujcie niemerytorycznie wszystko co nowe i inne. Ty wyraźnie próbujesz właśnie tego szukać u nas na forum, jednak na FK staramy się rozmawiać merytorycznie i obiektywnie na temat kolei, a nie za wszelką cenę stać przy czymś, bo to takie stare, ładne, fajne i kultowe.

Ja kocham oliwkowe Bipy, klasyczne odkurzacze w klasycznym malowaniu, Kociołki, Rumuny z żółtym czołem, Tekatki, Teigreki, Ryflaki i bonanzy, jak i wiele innych jednak wiem że to już było, to minęło i trzeba się cieszyć tym co jest. Świat się zmienił, wprowadza się nowe technologie i trzeba to zrozumieć. Nie wszystko co nowe jest dobre - wielokrotnie coś jest złe, niedopracowane, jest za mało miejsca na nogi, za twarde fotele itd. i wtedy to krytykujemy, to nie jest tak że mamy klapki na oczy i twierdzimy że wszystko co nowe jest cacy. Nieee, takie podejście reprezentujesz Ty, twierdząc że wszystko to co stare i klasyczne jest super nie zważając na jego wady, na to że jest już stare i że ludzie mają dość ciągłego trwania w latach 80-90tych.

Zatem zważ na to ile osób tutaj napisało choć w różnych słowach praktycznie te same odczucia wobec Twojego ciągłego wałkowania tego tematu, braku tolerancji na innych i tego co lubią, przede wszystkim braku merytorycznej dyskusji i konkretnych argumentów, oraz Twoje wywyższanie się i starych składów, które jest po prostu dziecinne i żałosne, bo masz się za lepszego i potrafisz to wprost napisać, tylko dlatego że uważasz iż stara kolej jest lepsza :-> No chłopie tutaj nie rozmawiasz z dziećmi, z takimi tekstami to tym bardziej się pogrążasz i ludzi irytujesz.

Tak więc wyciągnij wnioski (mam nadzieję że wreszcie będą one właściwe), przeczytaj całość, spróbuj spojrzeć na to obiektywnie i zrozumieć swoje błędy oraz nasze (wcale nie wrogo nastawione) dobre intencje i zacznij merytorycznie rozmawiać albo po prostu daj sobie całkowicie spokój, jeśli ma być to w podobnym tonie ciągnięte jak poprzedni taki sam temat jak ten jak i również ten temat. W poprzednim temacie powiedzieliśmy wszystkie zalety i wady obu typów wagonów, jak również starej i nowej kolei także uważam iż nie powinniśmy na nowo pisać tego samego tutaj, bo nic nowego tak naprawdę już tutaj nie wyskrobiemy i temat nic nie będzie wnosić w forum, a raczej tylko je zaśmiecać.
Odpowiedz



Podobne wątki…
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Wagony bezprzedziałowe - który najwygodniejszy? wizzair98 8 5 867 09.11.2012, 14:44
Ostatni post: pitagoras23

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości

Polskie tłumaczenie © 2007-2024 Polski Support MyBB MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.