• 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Połączenie Wrocław - Praga
#16
Faktycznie tutaj nie zwróciłem uwagi na godzinę. To w takim razie Żeglarz by pasował.
Zapraszam na swój kanał YouTube: http://www.youtube.com/user/MrPitagoras1989
  Odpowiedz
#17
To ja dam swoją swoją (nieprawdopodobną) relację: W składzie poc. TLK Bałtyk, który dociera do Pń-Gł. po godz. 22 można by puścić wagony bezpośrednie do Kudowy oraz Pragi;
czyli skład dociera do Pń w składzie (Część Poznańska)2+2+1+2+2 (Część do Pragi) Syp+Kuszetka+2+2+2+1 (Część do Kudowy) 2+1+2+Syp. W Poznaniu odłączono by "Część Poznańską". W Kłodzku część do Kudowy odczepiono by od składu,część do Pragi mogła by już pojechać.Do część "Kudowskiej" doczepili by Stonkę i skład by odjechał.W drodze powrotnej było by tak:Wieczorem skład wyjechał by z Pragi, i dalej przez Kłodzko z manewrami dotarł by do Poznania, wagony doczepiono by do TLK Bałtyk (który miał 5 wagonów) i skład by dotarł do Gdyni. :-D
  Odpowiedz
#18
pitagoras23, faktycznie Żeglarz by pasował. Jednak wówczas trzeba by zlikwidować wagony do Pragi w Chopinie. Bo po co trzeci pociąg z Warszawy do Pragi o tej samej porze, tzn. Vltava, Chopin, Bohemia? O ile dobrze wiem to te wagony w Chopinie zaczęły kursować po likwidacji Bohemii.
Moje rozwiązanie (dwa pociągi Wrocław-Praga):
1. Bohemia(a może przetrasowana Vltava): (Moskwa)-Warszawa-Łódź-Wrocław-Praga. Ok. 2.00 z Wrocławia.
2. Pomorzanin: (Hel)-Gdynia-Poznań-Wrocław-Praga. Ok. 14 z Wrocławia.
Żaby GOP nie stracił połączenia nocnego z Pragą proponuję przetrasowanie Silesii na Katowice, Rybnik.
  Odpowiedz
#19
mikrobart napisał(a):Jesteście pewni, że dalekobieżne wrócą do Kudowy Zdrój? Z tego co gdzieś słyszałem nie będzie tam możliwości oblotu - miały jeździć tylko SZT.

To źle słyszałeś Wink Wszystkie posterunki ruchu na linii 309 będą otwarte dla potrzeb techniczno-ruchowych, na zasadach identycznych jak do początku 2010r kiedy to na zlecenie UMWD PR Wrocław zawiesiły przewozy na tej linii.
  Odpowiedz
#20
norbert, tylko, że Vltava jest pociągiem komercyjnym kolei rosyjskich RZD i PKP IC nie ma nic do gadania w tej sprawie.
Zapraszam na swój kanał YouTube: http://www.youtube.com/user/MrPitagoras1989
  Odpowiedz
#21
Wydaje mi się, że coś jednak mają. Przecież kiedys jeździł w Vltavie wagon Terespol-Katowice.
  Odpowiedz
#22
norbert napisał(a):Przecież kiedys jeździł w Vltavie wagon Terespol-Katowice.

A teraz jeżdżą wagony Warszawa - Bohumin.
Mogą wpiąć swoje wagony. Gorzej z godzinami, tu są uzgodnienia międzynarodowe.
  Odpowiedz
#23
Godziny pasują. Z Warszawy odjazd o 19.05, przyjazd do Pragi 6.44. Czyli niemal 12 godzin jazdy. Myślę, że podobny czas jazdy byłby przez Wrocław.
Tylko czy to nasze pisanie tutaj na temat tego pociągu ma jakiś sens? Przyniesie jakiś rezultat?
  Odpowiedz
#24
Tesla napisał(a):To źle słyszałeś Wink Wszystkie posterunki ruchu na linii 309 będą otwarte dla potrzeb techniczno-ruchowych, na zasadach identycznych jak do początku 2010r kiedy to na zlecenie UMWD PR Wrocław zawiesiły przewozy na tej linii.
Of, rewelacyjnie, to bardzo dobra wiadomość.

Teraz tylko grzać aparat i czekać na dalekobieżne na lewińskim wiadukcie.
Kanał na YouTube - zachęcam do subskrybcji: https://www.youtube.com/user/BartekDziwak
  Odpowiedz
#25
Połączenie kolejowe z Wrocławia do Pragi przesądzone? Na razie wiadomo tylko, że trwają rozmowy między czeskim przewoźnikiem Leo Express, a Kolejami Dolnośląskimi. Połączenie miałoby działać od grudnia i obejmować dwa weekendowe kursy – w sobotę i niedzielę. Bartłomiej Rodak z Kolei Dolnośląskich.

Szczegóły: Radio Wrocław
  Odpowiedz


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Kolejne połączenie PKP Intercity na Ukrainę masovian 0 469 18.08.2017, 06:10
Ostatni post: masovian
  Sędziszów Młp. -> Wrocław -> Kalisz pytanie o połączenie kajihito 2 758 25.01.2016, 06:15
Ostatni post: masovian

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości