Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Lokomotywa serii ET41 wyłączona z eksploatacji
#1
UTK wyłączył z eksploatacji lokomotywę ET41

UTK decyzją z dnia 1 marca 2013 utrzymał w mocy postanowienie o wyłączeniu z eksploatacji lokomotywy elektrycznej typu 203E, użytkowanej przez Śląski Zakład PKP Cargo.

więcej: Kurier Kolejowy

PKP Cargo nie zgadza się na wycofanie ET41

Przewoźnik nie podziela zdania Urzędu Transportu Kolejowego, który 15 stycznia podjął decyzję o natychmiastowym wyłączeniu lokomotywy elektrycznej typu 203E z eksploatacji.

więcej: Kurier Kolejowy

Czy wie ktoś coś odnośnie jaka lokomotywa została wycofana, z jakich dokładnie powodów, dlaczego stało się to teraz i jaki los czeka pozostałe jamniki?
Zapraszam na swój kanał YouTube: http://www.youtube.com/user/MrPitagoras1989
Odpowiedz

#2
Napisali tak ze nie wiadomo o co biega. Nie wiadomo o co chodzi wyskoczyli z paragrafami i chodzi im o cała serie czy tylko o pojedynczy egzemplarz.
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.kolejgniezno.cba.pl">www.kolejgniezno.cba.pl</a><!-- w -->
Odpowiedz

#3
A co miałoby być z pozostałymi? Śmigają.

UTK uaktywnił się w kontrolowaniu taboru, ostatnio wyłączył z eksploatacji kilka EN57 Kolei Mazowieckich
http://www.pasazer.utk.gov.pl/portal/pa ... a_UTK.html
Odpowiedz

#4
http://eu07.pl/forum/index.php/topic,23 ... 1.html#new
Jedna sztuka
Odpowiedz

#5
Szkoda, że nigdzie nie jest napisane chociaż o jaki numer chodzi.
Zapraszam na swój kanał YouTube: http://www.youtube.com/user/MrPitagoras1989
Odpowiedz

#6
Chryste Panie... Koniec serii ET41...
UTK wydał decyzję o unieważnieniu świadectwa dopuszczenia do ruchu JEDNEGO EGZEMPLARZA lokomotywy serii ET41 a Kolega nazwał temat od razu "Koniec serii ET41"...
Czy naprawdę wyłączenie z jazdy jednego "Jamnika" oznacza koniec całej serii :?
No Panowie, litości...
Odpowiedz

#7
Na prośbę naszych Czytelników przyjrzeliśmy się bliżej sprawie wyłączenia z eksploatacji przez UTK lokomotywy ET41, należącej do PKP Cargo.

Jak informuje Mariusz Przybylski, rzecznik PKP Cargo, chodzi o lokomotywę elektryczną ET41-109. Podkreśla zarazem, że wyłączenie z eksploatacji pojazdu przez Urząd Transportu Kolejowego nie wiąże się z realnym zagrożeniem bezpieczeństwa ruchu pociągów, a jedynie z interpretacją przepisów.

Więcej: Kurier Kolejowy
Zapraszam na swój kanał YouTube: http://www.youtube.com/user/MrPitagoras1989
Odpowiedz

#8
Nie 109, tylko 009
Odpowiedz

#9
No właśnie Kurier Kolejowy podaje 009, a Rynek Kolejowy 109.
Zapraszam na swój kanał YouTube: http://www.youtube.com/user/MrPitagoras1989
Odpowiedz

#10
109. 009 już od dawna nie jeździ, teraz ma status OS.
Odpowiedz

#11
Rynek Kolejowy również podaje teraz o ET41-109
Odpowiedz



Podobne wątki…
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Naprawy lokomotyw EU07, ET22 i ET41 w latach 2019-2023 KazET21224142 140 71 762 15.03.2024, 21:23
Ostatni post: KazET21224142
  Lokomotywy w historycznych barwach - EU07-195, ET22-003, ET41-001... DamianT 74 36 360 29.05.2021, 15:25
Ostatni post: Coffee
  Wchodzimy do ET41-001 mirmur2 1 3 105 01.04.2019, 20:33
Ostatni post: 1olek
  ET41 - kiedy wszystkie pantografy w górę. Railsilesia 3 4 013 11.06.2018, 16:32
Ostatni post: rustsaltz
  Wycofanie ET22, ET41, ET42 Railsilesia 16 10 013 23.05.2017, 14:42
Ostatni post: rustsaltz

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości

Polskie tłumaczenie © 2007-2024 Polski Support MyBB MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.