Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Radio Radmor, proszę o pomoc
#1
Szczerze mówiąc nie wiem czy to dobre miejsce na taki temat, ale mam nadzieję, że tak Smile
Więc... nie mam jeszcze doświadczenia w sprawach takich jak Radia CB itd. chodzi mi dokładnie o to, a raczej chciałbym zadać pytanie czy wie ktoś jak uruchomić radio (chyba najpopularniejsze na PKP) produkowane przez RADMOR.
mam dwie sztuki jedno ma rozwalone wnętrze, a drugie jest jak nówka, nie umiem niestety go uruchomić, wie ktoś może na jakie napięcie to radio chodzi, jak i gdzie podłączyć do niego zasilanie i antenę? chciałbym je uruchomić aby mieć nasłuch w pokoju na pobliski dworzec Wink

pomoże ktoś? Smile


Załączone pliki Miniatury
   
Kamil Piotrowicz
Odpowiedz

#2
Ale się suwenir trafił :-P
Pozdrawiam ;-)
Odpowiedz

#3
Takie radio z CB ma niewiele wspólnego więc jego używanie bez odpowiednich zezwoleń jest niezgodne z prawem, to tak na początek.
Podaj typ tego radiotelefonu (na tabliczce znamionowej jest podany), bo jednego radmora na świecie nie ma, wtedy będzie można coś więcej powiedzieć.
Odpowiedz

#4
MichałŁ, takiego radia nie można mieć nawet na nasłuchu. kamilus67, niestety, nie możesz z niego nadawać ani mówiąc, ani nadając sygnał alarmu, ani z niego go używać na nasłuchu. Powiem tak, lepiej by było gdybyś go nie używał, bo to jest wewnętrzne radio kolei, a to już jest łamanie przepisów radiowych. Nie masz na niego licencji, więc możesz za to zapłacić niezłą grzywnę bądź pójść do więzienia.
Maszynista Instruktor w PKP Cargo.
PL-PKP Cargo
Odpowiedz

#5
Lepiej schowaj je pod łóżko i w ogóle nie uruchamiaj. Taka jest moja rada. Bo możesz sobie kolego kłopotu narobić sporego. Za używanie radnia bez licencji oraz pasm zabronionych grozi kara grzywny do 5000 złotych. Nic zapomnij że jeśli wykorzystasz pasmo do wprowadzenia dezinformacji, konsekwencje tego mogą być bardzo nieprzyjemnie w skutkach, nawet kara pozbawienia wolności do lat 2.
Odpowiedz

#6