Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Jak najlepiej obrobić zdjęcie - porady
#16
Oczywiście zdjęcie podmienię, troszkę się pobawiłem i wyszło mi tak:
http://www.pantograf.xk.pl/test.jpg

Może jeszcze nie zbyt idealnie lecz na pewno lepiej niż bez obróbki, nie mam jeszcze PS(muszę sobie załatwić) wiec czasowo opieram się GIMPem.


Son. równie super wyszło bardzo mi się niebo podoba.
Odpowiedz

#17
Nie jestem asem w fotografowaniu od czasu do czasu robię fotki na zlecenie co z nimi się potem dzieje nie wiem mam nadzieje jednak ze nie trzeba na nich robić przeróbek .Ale jak robię fotki dla siebie to po co jakieś obróbki ? zdarzają się przepalenia jakieś błędy w ostrości czy krzywe ale to nie znaczy ze zaraz siądę przed kompem i używam PS bo gdzie wtedy przyjemność z fotografowania ? popełniane błędy uczą ,chyba ze wolicie walić fotki na jakość to będzie PS zrobi resztę a jakiś postęp czy nauka?...

// Edit by TOMEKKOT
Naruszenie regulaminu tzn. Używasz więcej 3 lub i więcej pytajników, kropek itp. Staraj się aby twoje posty były czytelniejsze!

Osoby używające więcej niż trzech wykrzykników lub pytajników to osoby z zaburzeniami własnej osobowości. T. Prachett.
Voilltece
Odpowiedz

#18
Cytat:Wracając do PS. Ktos tu kiedys napisał, że zakłamuje on rzeczywiostość.

Teraz daję taki przykład:
Mamy las, słońce zaszło, jest pochmurno. My widzimi naszymi oczami to tak, że las jest jasny a niebo nie jest przepalone - widzimy zarysy chmur itp

Natomiast aparat widzi to następująco: albo ciemny las i niebo w miarę albo las jasny a niebo przepalone.

Dlatego. Zresztą jak ma dasz analogowy aparat to też ci zrobię zdjęcie. Nie bawię się w tryby auto itp tylko robię na manualu. Zdjęcia daję na publiczna galerię więc korzystam z PS i tego nie ukrywam.
Odpowiedz

#19