• 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Linia 143 Kalety - Wrocław Mikołajów WP2
#1
Linia ta została]wybudowana pomiędzy 1868 a 1884 rokiem.7 września 1972 roku nastąpiła elektryfikacja linii. Trasa na całości 163 km odcinka jest dwutorowa i posiada prędkość konstrukcyjna 120km/h.Niestety obecnie na jest tylko 50km/h z miejscowymi zwolnieniami.Bliżej Kluczborka można jeździć do 80km/h.

Parę
fot i filmów z Lublińca Rusinowic i Koszęcina niestety niektóre robione przy nie najlepszym oświetleniu.

Fotki

Lubliniec

http://picasaweb.google.com/11820715856 ... tember2012

Rusinowice i Koszęcin

http://picasaweb.google.com/11820715856 ... mber201202


http://www.youtube.com/watch?v=SzcPWtOJXpQ

http://www.youtube.com/watch?v=bVzh91GUHdE

http://www.youtube.com/wa...t=ULh3cb5n2XzME

[ Dodano: 2012-12-24, 21:08 ]
ogłoszony 27.07.2012 i pilnie przeze mnie obserwowany przetarg na:

Zaprojektowanie i wykonanie robót w ramach projektu Polepszenie jakości usług przewozowych poprzez poprawę stanu technicznego linii kolejowej Nr 143 odcinek Kalety - Kluczbork.

Zamówienie obejmuje w szczególności:
1.Wykonanie dokumentacji wykonawczej i powykonawczej.
2.Wykonanie na podstawie sporządzonej dokumentacji robót budowlanych:
•Kompleksowa wymiana istniejącej nawierzchni na typ 60E1 na podkładach strunobetonowych (jeżeli w zakresie szczegółowym wskazano inaczej – drewno twarde) z przytwierdzeniem sprężystym wraz z oczyszczeniem i uzupełnieniem podsypki tłuczniowej,
•Profilowanie ław torowiska,
•Wbudowanie warstwy ochronno – filtracyjnej,
•Odbudowa rowów bocznych ziemnych,
•Remont przejazdów z wymianą istniejącej nawierzchni drogowej,
•Wymiana rozjazdów na typ 60E1 na podrozjazdnicach strunobetonowych lub drewnianych twardych, odmiany spawanej z wymianą podsypki tłuczniowej, wbudowaniem warstwy filtracyjnej,
•Wymiana skrzyżowań torów na typ 60E1 na podrozjazdnicach drewnianych z drewna twardego,
•Remont peronów,
•Remont obiektów inżynieryjnych,
•Remont budynków nastawni,
•Remont sieci trakcyjnej polegający na wymianie wyeksploatowanych elementów istniejącej sieci trakcyjnej typu Ypc120-2C i zabudowie nowych elementów sieci trakcyjnej typu C95-2C przystosowanej do prędkości 120 km/h w systemie zasilania 3kV,
•Wymiana na nowe elektrycznych napędów zwrotnicowych wraz z osprzętem,
•Wymiana na nowe sygnalizatory wraz z podstawami,
•Zabudowa jednoodstepowej blokady liniowej wraz z zabudową systemu kontroli niezajętości toru,
•Modernizacja zasilania urządzeń srk.


Przetarg rozstrzygnięto 11.12.2012 :Wybrano ofertę firmy Torpol ma dniach ma nastapić podpisanie umowy
  Odpowiedz
#2
W aktualnej wersji RJ mamy juz uwzględnione nowe czasy przejazdu na odcinku Koszecin--Lubliniec .Jeszcze minute będzie szlo urwac jak skończą stacje Lubliniec.

Lubliniec - Rusinowice 6minut zamiast 9 minut .
Rusinowice - Koszęcin 5minut zamiast 9-10.

Lubliniec - Koszęcin 10-11minut zamiast 18-19minut.

Jak to wyglądało w styczniu

http://www.skyscrapercity.com/showthrea ... t110500309
  Odpowiedz
#3
No i ładnie im remont idzie. Oby faktycznie udało się dzięki tej rewitalce zejść z czasem jazdy na Poznań - Katowice poniżej 5h.
Zapraszam na swój kanał YouTube: http://www.youtube.com/user/MrPitagoras1989
  Odpowiedz
#4
Zobaczymy odcinki na Kluczbork tez sa niektore juz gotowe . Jak uda mi się w sierpniu wyrwać do Polski to zrobię aktualny materiał fotograficzny i moze tez filmowy - podobnie z linii 61
  Odpowiedz
#5
Niestety narazie wyrwać się nie mogę ale miedzy innymi na moja prośbę użytkownik chris nagrał odcinek Lubliniec-Kluczbork. Stan na 22 sierpnia .
http://www.youtube.com/watch?v=cfCcpeeNJPE
  Odpowiedz


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Linia 274 Wrocław Świebodzki - Zgorzelec - (Granica Państwa) - Görlitz Scotty 15 5 482 09.02.2014, 00:51
Ostatni post: kebeka

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości