15.07.2020, 13:48
Ostatnio przeglądając czeskie źródła znalazłem informacje o numerach fabrycznych wszystkich T448p. Poniżej lista pojazdów, których brakuje w Ilostanie:
T448p-013 numer fabryczny: 9944, rok produkcji: 1977, pierwotny właścicielem było PMP-PW z przydziałem Z-1 Kuźnica Warężyńska
T448p-014 numer fabryczny: 9945, rok produkcji: 1977, pierwotny właścicielem było PMP-PW z przydziałem Z-1 Kuźnica Warężyńska
T448p-016 numer fabryczny: 9947, rok produkcji: 1977, Obecnym właścicielem jest słowacki przewoźnik Loko Rail
T448p-025 numer fabryczny: 9956, rok produkcji: 1977
T448p-067 numer fabryczny: 11277, rok produkcji: 1979, data przekazania maszyny do Polski to 8 sierpień 1979 roku. Obecny właścicielem lokomotywy jest włoska firma budowlana Costruzioni Linee Ferroviarie Bologna.
T448p-072 numer fabryczny: 11282, rok produkcji: 1979, data przekazania maszyny do Polski to 3 września 1979 roku.
T448p-088 numer fabryczny: 11298, rok produkcji: 1979, data przekazania maszyny do Polski to 21 września 1979 roku. Obecny właścicielem lokomotywy jest PERN (wcześniej Operator Logistycznych Paliw Płynnych)
T448p-101 numer fabryczny: 11616, rok produkcji: 1980, Pojazd został przekazany do Polski w maju 1980 roku.
T448p-112 numer fabryczny: 12270, rok produkcji: 1984, data przekazania maszyny do Polski to 23 lutego 1984 roku. Obecnie używana jest przez Operatora Logistycznych Paliw Płynnych.
T448p-149 numer fabryczny: 15309, rok produkcji: 1989, data przekazania maszyny do Polski to 12 lipca 1989 roku.
Źródło: http://www.skd.cz/lokomotivy/vcT448.htm
Ps: Można zmienić status lokomotywy 182 074 na czynny.
T448p-013 numer fabryczny: 9944, rok produkcji: 1977, pierwotny właścicielem było PMP-PW z przydziałem Z-1 Kuźnica Warężyńska
T448p-014 numer fabryczny: 9945, rok produkcji: 1977, pierwotny właścicielem było PMP-PW z przydziałem Z-1 Kuźnica Warężyńska
T448p-016 numer fabryczny: 9947, rok produkcji: 1977, Obecnym właścicielem jest słowacki przewoźnik Loko Rail
T448p-025 numer fabryczny: 9956, rok produkcji: 1977
T448p-067 numer fabryczny: 11277, rok produkcji: 1979, data przekazania maszyny do Polski to 8 sierpień 1979 roku. Obecny właścicielem lokomotywy jest włoska firma budowlana Costruzioni Linee Ferroviarie Bologna.
T448p-072 numer fabryczny: 11282, rok produkcji: 1979, data przekazania maszyny do Polski to 3 września 1979 roku.
T448p-088 numer fabryczny: 11298, rok produkcji: 1979, data przekazania maszyny do Polski to 21 września 1979 roku. Obecny właścicielem lokomotywy jest PERN (wcześniej Operator Logistycznych Paliw Płynnych)
T448p-101 numer fabryczny: 11616, rok produkcji: 1980, Pojazd został przekazany do Polski w maju 1980 roku.
T448p-112 numer fabryczny: 12270, rok produkcji: 1984, data przekazania maszyny do Polski to 23 lutego 1984 roku. Obecnie używana jest przez Operatora Logistycznych Paliw Płynnych.
T448p-149 numer fabryczny: 15309, rok produkcji: 1989, data przekazania maszyny do Polski to 12 lipca 1989 roku.
Źródło: http://www.skd.cz/lokomotivy/vcT448.htm
Ps: Można zmienić status lokomotywy 182 074 na czynny.