01.07.2020, 17:53
Można byłoby uzupełnić listę lokomotyw użytkowanych przez Hutę im. Lenina w Krakowie. Znalazłem kilka informacji na temat lokomotyw użytkowanych tam, o to lista brakujących pojazdów w Ilostanie:
S-408 (numer fabryczny: 8292)
S-409 (numer fabryczny: 8293)
S-410 (numer fabryczny: 8294)
Tutaj zaznaczam, że wszystkie wyżej lokomotywy posiadały oznaczenia SM42-2082, 2083 i 2084 i zostały wyprodukowane w 1971 roku. W tym samym roku dostały lokomotywy zmienione zostały ich oznaczenia na S-400.
S-412
S-413
S-414
S-423
S-425
SM42-2527
SM42-2585
SM42-2606
SM42-2624
SM42-2630
SM42-2639
Seria CKD S-200:
S-201 (rok produkcji: 1966 numer fabryczny: 6713)
S-206 (Numer inwentarzowy PUK Kolprem: 700-012898) (rok produkcji: 1966 numer fabryczny: 6763)
S-216
S-225 (rok produkcji: 1971 numer fabryczny: 8447)
S-228 (rok produkcji: 1971 numer fabryczny: 8450)
S-229 (rok produkcji: 1981 numer fabryczny: 11315) - W 2013 roku pojazd został zakupiony przez CZ Loko i został zmodernizowany na DR18-101 i w 2015 roku sprzedany do Finlandii.
S-231 (rok produkcji: 1981 numer fabryczny: 11317)
S-232 (rok produkcji: 1981 numer fabryczny: 11318)
S-233 (rok produkcji: 1979 numer fabryczny: 11237)
S-235 (rok produkcji: 1979 numer fabryczny: 11236) - W 2012 roku pojazd został wycofany przez PUK Kolprem i sprzedany za granicę do nieznanego właściciela.
S-243 (rok produkcji: 1981 numer fabryczny: 11309)
S-249 (rok produkcji: 1986 numer fabryczny: 14491) - W 2012 roku wycofany z eksploatacji w PUK Kolprem. Obecny los nieznany.
S-250 (rok produkcji: 1988 numer fabryczny: 15368)
S-256 (rok produkcji: 1988 numer fabryczny: 15373)
S-258 (rok produkcji: 1983 numer fabryczny: nieznany)
S-261 (rok produkcji: 1983 numer fabryczny: 13061)
S-262 (rok produkcji: 1990 numer fabryczny: 15821)
Dodatkowo w bazie brakuje SM42-2371 (Cementownia Górażdże Rok produkcji: 1976), SM42-2374 (nr fabr: 9579 właściciel: Przedsiębiorstwo Transportu Kolejowego i Konserwacji Torów Bocznica Sp z o.o.) i SM42-2589 (Trakcja PRKIl - skrót: PL-TRAPL).
S-408 (numer fabryczny: 8292)
S-409 (numer fabryczny: 8293)
S-410 (numer fabryczny: 8294)
Tutaj zaznaczam, że wszystkie wyżej lokomotywy posiadały oznaczenia SM42-2082, 2083 i 2084 i zostały wyprodukowane w 1971 roku. W tym samym roku dostały lokomotywy zmienione zostały ich oznaczenia na S-400.
S-412
S-413
S-414
S-423
S-425
SM42-2527
SM42-2585
SM42-2606
SM42-2624
SM42-2630
SM42-2639
Seria CKD S-200:
S-201 (rok produkcji: 1966 numer fabryczny: 6713)
S-206 (Numer inwentarzowy PUK Kolprem: 700-012898) (rok produkcji: 1966 numer fabryczny: 6763)
S-216
S-225 (rok produkcji: 1971 numer fabryczny: 8447)
S-228 (rok produkcji: 1971 numer fabryczny: 8450)
S-229 (rok produkcji: 1981 numer fabryczny: 11315) - W 2013 roku pojazd został zakupiony przez CZ Loko i został zmodernizowany na DR18-101 i w 2015 roku sprzedany do Finlandii.
S-231 (rok produkcji: 1981 numer fabryczny: 11317)
S-232 (rok produkcji: 1981 numer fabryczny: 11318)
S-233 (rok produkcji: 1979 numer fabryczny: 11237)
S-235 (rok produkcji: 1979 numer fabryczny: 11236) - W 2012 roku pojazd został wycofany przez PUK Kolprem i sprzedany za granicę do nieznanego właściciela.
S-243 (rok produkcji: 1981 numer fabryczny: 11309)
S-249 (rok produkcji: 1986 numer fabryczny: 14491) - W 2012 roku wycofany z eksploatacji w PUK Kolprem. Obecny los nieznany.
S-250 (rok produkcji: 1988 numer fabryczny: 15368)
S-256 (rok produkcji: 1988 numer fabryczny: 15373)
S-258 (rok produkcji: 1983 numer fabryczny: nieznany)
S-261 (rok produkcji: 1983 numer fabryczny: 13061)
S-262 (rok produkcji: 1990 numer fabryczny: 15821)
Dodatkowo w bazie brakuje SM42-2371 (Cementownia Górażdże Rok produkcji: 1976), SM42-2374 (nr fabr: 9579 właściciel: Przedsiębiorstwo Transportu Kolejowego i Konserwacji Torów Bocznica Sp z o.o.) i SM42-2589 (Trakcja PRKIl - skrót: PL-TRAPL).