16.05.2020, 13:01
(16.05.2020, 11:08)KazET21224142 napisał(a): Myślę, że na razie warto skupić się na dodaniu lokomotyw 6Dh-1 005 (ex SM42-2658) i 006 (ex SM42-2244). Ponadto nie wiem na ile jest ta informacja prawdziwa, ale doszukałem się kilku źródłach informacji, że pojazd, który posłużył do budowy 6Dh-1 002 była to SM42-757 od PKP Cargo (Nie wiem na ile ta informacja jest prawdziwa, ale pojawiła się na Gigabycie, a w Ilostanie jest informacja, że przechodzi P5 w Newagu).SM42-757 należąca do PKP CargoService znajduje się w chwili obecnej w Newagu Nowy Sącz, gdzie przechodzi modernizację do standardu 6Dg. Jako dowód przedstawiam zdjęcie nadesłane na ilostanową pocztę przez jednego z obserwujących:
Chciałbym zwrócić też uwagę, że w bazie nie ma dwóch lokomotyw serii BR232 o numerach 655-0 (właściciel Moris) oraz 693-2 (Właściciel: Industrial Division, jednakże pojazd posiada logo European Logo). Obie zostały wyprodukowane w 1981 roku.
Film z BR232-655-0: https://www.youtube.com/watch?v=8cJvD_YNSxg
Info o BR232-693-2: http://www.br232.com/index.php?nav=14010...n=portrait
Tutaj jest zdjęcie BR32 693-2 w Nowym Sączu: https://miedzynarodowe-lokomotywy.flog.p...br232-6932
p. Mariusz Grzesiak napisał: "SM42-757 PKPC Service jest na zakładach Newagu aktualnie " - wiadomość z dnia 25 kwietnia 2020 roku
Nie ma więc żadnych szans, aby ta maszyna była podstawą dla 6Dh-1-002 Taboru Dębica. Pozostałe maszyny zostaną wkrótce dodane według sugestii, które przekazałeś, lecz nie wiem kiedy to nastąpi z racji braku wolnego czasu do zajęcia się tym tematem. Nie ukrywam, że liczę tutaj na JuniorAdminów i moderatorów