23.03.2020, 22:13
MegaTVHD - To wiem, ale można byłoby jakoś wprowadzić odnośnie tego jakieś poprawki, zwłaszcza że w podobny sposób co Olavion czy Rail Time Polska swoją pracę wykonuje Inter Cargo. Tutaj jednak pojawiają się schody, gdyż Olavion chyba przejął część obsługi lokomotyw serii 131 od Inter Cargo i chyba powinna zostać zmieniona informacja o operatorze (z zaznaczeniem, że są własnością ZSSK Cargo). Skoro jesteśmy w temacie lokomotyw produkcji czechosłowackiej uważam, że dla lokomotyw t448p-005 i 035 powinno zostać zmienione statusy na b.d (pojazd za granicą) z uwagi na to, że na chwilę obecną są eksploatowane w Czechach.
Mam nadzieję, że "czechosłowackie jamniki" jak i statusy "koziołków" wkrótce zostaną ogarnięte ?
Mam nadzieję, że "czechosłowackie jamniki" jak i statusy "koziołków" wkrótce zostaną ogarnięte ?