Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Koleje Rosyjskie - RŻD
#1
Obsługa terminala w Braniewie i Skandawie, przewozy towarowe i pasażerskie (Saratov Express, Ost - West, Moskva Express)
Odpowiedz

#2
Pesa wyprodukuje specjalny pojazd inspekcyjny dla kolei rosyjskich:
http://www.rynek-kolejowy.pl/27907/Pesa ... la_RZD.htm

Ciekaw jestem czy ten produkt się sprawdzi zimą, jak wszyscy wiemy w Rosji temperatura spada do -30 stopni.
Volenti non fit iniuria
Odpowiedz

#3
Przy -30 to w Rosji dopiero mówią że zimno się zrobiło.
Odpowiedz

#4
DokładnieSmile U nich zima to -45 i więcejBig Grin
NYNUŚ:)

"Kolej to nie praca - To służba ponad własne interesy. Kolejarz nie pracuje na kolei - Kolejarz jej służy od narodzin aż do śmierci" - Kazimierz Opaliński
Odpowiedz

#5
No i właśnie dlatego trudno mi sobie wyobrazić produkt Pesy działający w takich temperaturach.
Koszta produkcji na pewno się zwiększą choćby z racji na testy jakie będą musieli przeprowadzić np. wysyłka na testy klimatyczne do Wiednia
Volenti non fit iniuria
Odpowiedz

#6
Całkiem niedawno takie testy chyba przechodziły składy dla kolei norweskich, prawda?

TOMEKKOT napisał(a):Koszta produkcji na pewno się zwiększą

No ale to powinien martwić się o to producent, czy klient?
Mój kolejowy kanał na YT: http://www.youtube.com/user/MMERLIN2

Moja strona kolejowa na FB: https://www.facebook.com/DamianTkolej
Odpowiedz

#7
DamianT, Prawda prawda.
Cytat:No ale to powinien martwić się o to producent, czy klient?
I jeden i drugi, Pesa musi włożyć większy wkład pracy, a klient musi zapłacić więcej. Mam tu bardziej na myśli fakt, iż ten pojazd będzie na pewno droższy niż 610M
Volenti non fit iniuria
Odpowiedz

#8
Koleje Rosyjskie uruchamiają bezpośredni pociąg do Chorwacji

17 czerwca rosyjskie koleje RŻD uruchomią nowy bezpośredni pociąg pomiędzy Moskwą a Splitem. To kolejne międzynarodowe połączenie kolejowe w siatce RŻD. Pociąg będzie kursował raz w tygodniu w sezonie wakacyjnym.

źródło: Rynek kolejowy

Ciekawy jestem czy gdzieś jeszcze pojadą. Może teraz Półwysep Iberyjski? Madryt, Lizbona czeka na rosyjskie pociągi.
Odpowiedz

#9
Madryt i Lizbona :?: I dwa razy zmiana wózków :?: ]->
Odpowiedz

#10
A to na Półwyspie są inne tory niż u nas?
Przecież istnieje system SUW2000, jak dobrze pamiętam, co bardzo skraca czas zmiany rozstawu kół.
Zapraszam na swój kanał YouTube: http://www.youtube.com/user/MrPitagoras1989
Odpowiedz

#11
@pitagoras23

Tak, jest inny rozstaw osi, bodaj 1676 mm
Odpowiedz

#12
Tak, jest. W Hiszpanii bodaj są najszerzej rozstawione tory na świecie i ten rozstaw wynosi - tak jak napisał Virakocha - 1676mm.
Mój kolejowy kanał na YT: http://www.youtube.com/user/MMERLIN2

Moja strona kolejowa na FB: https://www.facebook.com/DamianTkolej
Odpowiedz

#13
I nikt tam nie myśli o systemie SUW2000, gdyż korzystają ze składów Talgo ;-)
Fotoblog
Podróże z Aparatem
Rok 2012 -(narazie)20309 km
Rok 2011 - 33287 km
Rok 2010 - 45064 km
Rok 2009 - 26606 km
Odpowiedz

#14
Słyszałem o nich, a powiesz coś więcej?
Zapraszam na swój kanał YouTube: http://www.youtube.com/user/MrPitagoras1989
Odpowiedz

#15
Hiszpańscy specjaliści z firmy Talgo dawno temu opracowali system automatycznej zmiany rozstawów kołowych w zakresie 1668 - 1435 mm.
System ten jest zamontowany w dużej części taboru narodowego przewoźnika w Hiszpani czyli RENFE. Nie znam tego systemu od strony technicznej, ale sama zmiana rozstawu odbywa się w podobny sposób jak w systemie SUW 2000.
Ciekawostką jest fakt, że składy Talgo składają się z dużej ilości, bardzo krótkich wagonów(tzw. serdelek)
Przykładowy skład TALGO (film ziura1miechów):
http://www.youtube.com/watch?v=cVQbrSaKC8A
Fotoblog
Podróże z Aparatem
Rok 2012 -(narazie)20309 km
Rok 2011 - 33287 km
Rok 2010 - 45064 km
Rok 2009 - 26606 km
Odpowiedz



Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości

Polskie tłumaczenie © 2007-2024 Polski Support MyBB MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.