• 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Trudności w zostaniu maszynistą
#31
A ile tego warsztatu jest ?
  Odpowiedz
#32
W KS masz 3 miesiące.
PL-PKPIC | Zapraszam - *Baza Wagonów Kolejowych*
  Odpowiedz
#33
MichałŁ napisał(a):Wiesz co robić ? Nauczyli cie na kursie na licencję ?
Na kursie na licencje tego nie uczą. Uczą tego na warsztacie a przynajmniej powinni. W tym wypadku przestawić ręcznie nawrotnik, akurat SMka to taka maszyna że tu nie wiele trzeba wiedzieć o niej.

MichałŁ napisał(a):A ile tego warsztatu jest ?
W IC były to 3 miesiące + 2tygodnie warsztatu spalinowego z SM42.
  Odpowiedz
#34
Jak ktoś ma jakiekolwiek pojęcie o prądzie elektrycznym i mniej więcej wie co jak działa to da sobie radę Wink
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.kolejgniezno.cba.pl">www.kolejgniezno.cba.pl</a><!-- w -->
  Odpowiedz
#35
Ale żeby do tego dojść to trochę lat trzeba na tym pojeździć...
  Odpowiedz
#36
Jak biorą ludzi z ulicy, bo większość sądzi że to 'kasiasta' praca to nie ma co się dziwić. Pasjonat do tego podejdzie inaczej, a przynajmniej powinien.
PL-PKPIC | Zapraszam - *Baza Wagonów Kolejowych*
  Odpowiedz
#37
jarząbek019 napisał(a):Jak ktoś ma jakiekolwiek pojęcie o prądzie elektrycznym i mniej więcej wie co jak działa to da sobie radę Wink
Jak nie wiesz gdzie co jest w szafie to sobie możesz szukać usterek...
Po pierwsze, wolę pić wódkę niż pisać wiersze.
PL-KSL
  Odpowiedz
#38
Dokładnie teoria to inna bajka a praktycznie to wygląda jeszcze gorzej jak wiesz np. co to są rezystory, ale nigdy nie widziałeś jak wyglądają szafy oporowe na maszynie Smile
  Odpowiedz
#39
Cytat:Na kursie na licencje tego nie uczą. Uczą tego na warsztacie a przynajmniej powinni. W tym wypadku przestawić ręcznie nawrotnik, akurat SMka to taka maszyna że tu nie wiele trzeba wiedzieć o niej
Akurat nawrotnik się przestawiał.

Cytat:W KS masz 3 miesiące.
Cytat:W IC były to 3 miesiące + 2tygodnie warsztatu spalinowego z SM42.
Co do pracy na nowym sprzęcie to może i to wystarczy gdyż tam maszynista sam poza odczytaniem kodów błędu albo resetem kibla sam dużo nie zrobi. W takich wypadkach przyjedzie serwis a on i tak nie pokaże jak to się naprawia.
Ale co do starego to popieram
Cytat:Ale żeby do tego dojść to trochę lat trzeba na tym pojeździć...

druga sprawa
Cytat:Jak biorą ludzi z ulicy, bo większość sądzi że to 'kasiasta' praca to nie ma co się dziwić. Pasjonat do tego podejdzie inaczej, a przynajmniej powinien.
Co z tego ze mam pasjonata który kocha Tamarę za moc dźwięk i mazut, zna miejsce stacjonowania połowy Tamar w Polsce, jak nie wie gdzie nasypać piach do piasecznic.
  Odpowiedz
#40
Cytat:Co z tego ze mam pasjonata który kocha Tamarę za moc dźwięk i mazut, zna miejsce stacjonowania połowy Tamar w Polsce, jak nie wie gdzie nasypać piach do piasecznic.

To już jego głupota- inaczej tego nazwać nie idzie :]
PL-PKPIC | Zapraszam - *Baza Wagonów Kolejowych*
  Odpowiedz
#41
Jeden lubi budowę, drugi historię i przydziały. Nie można mówić, że jeden jest głupi, a drugi nie. Bo ten od przydziałów powie, że co z tego, że wie gdzie się piach sypie, skoro nie wie, gdzie maszyny są Wink
Po pierwsze, wolę pić wódkę niż pisać wiersze.
PL-KSL
  Odpowiedz
#42
Ale my tu piszemy o maszyniście czyli o człowieku, który jest pracownikiem Smile To tak jakby powiedzieć, że policjant nie zna przepisów, ale wie za to ile KM ma jego Lanos Tongue
PL-PKPIC | Zapraszam - *Baza Wagonów Kolejowych*
  Odpowiedz
#43
Jakoś mam takie wrażenie, że w ogóle to wielu tych, którzy uważają się za MK dnia by na kolei nie przeżyło Tongue
Po pierwsze, wolę pić wódkę niż pisać wiersze.
PL-KSL
  Odpowiedz
#44
Co innego być tym "MK", a co innego pracować na kolei, czasem to drugie jest dla człowieka za dużym obciążeniem i prędzej czy później rezygnują.
PL-PKPIC | Zapraszam - *Baza Wagonów Kolejowych*
  Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości