Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Chorwackie EZT serii 311/315-200 w Newagu
#1
Rynek Kolejowy podał, że na terenie NEWAGu pojawiły się dwa EZT wspomnianej przeze mnie serii.

Newag chce je wyremontować i sprzedać. Kto może być potencjalnym nabywcą?

Zerknijcie: http://www.rynek-kolejowy.pl/33661/Newa ... _Po_co.htm
Kanał na YouTube - zachęcam do subskrybcji: https://www.youtube.com/user/BartekDziwak
Odpowiedz

#2
A zgadnij, kto obecnie prowadzi przetarg na dwa EN71 lub równoważne ;-)
Odpowiedz

#3
Doczytałem - Koleje Śląskie. Czyli uważasz, że to sprowadzenie było celowe, robione konkretnie pod KŚ?
Kanał na YouTube - zachęcam do subskrybcji: https://www.youtube.com/user/BartekDziwak
Odpowiedz

#4
..
Odpowiedz

#5
To ma sens, czemu jednak w takim razie się kupiono starych EN57, które zalegają na torach postojowych bez rewizji? EN71 łatwo z nich zmajstrować. Czyżby były droższe od tych chorwackich?
Kanał na YouTube - zachęcam do subskrybcji: https://www.youtube.com/user/BartekDziwak
Odpowiedz

#6
..
Odpowiedz

#7
Im taniej tym lepiej dla Newagu, ale czy zrobią z tych trupów jakiś dobry EZT to nie byłbym taki pewny. Brak części zamiennych właśnie może spowodować to, że nie będą to udane konstrukcje. Poczekamy, zobaczymySmile
Odpowiedz

#8
Brak części? Przecież to EN71, różnice w konstrukcji są nie wielkie. Poza tym jednostka i tak zostanie zmodernizowana, a do "turbokibli" części nie brakuje.
Odpowiedz

#9
Ale jednak pewne różnice są.... No do modernizacji nie zabraknie, ale żeby wymienić wszystko w 100% też się raczej nie da.
Odpowiedz

#10
mikrobart napisał(a):Rynek Kolejowy podał, że na terenie NEWAGu pojawiły

oj... one tam stoją od dawna... Nie wiem czy nie od dobrych kilku lat (jednym hurtem wtedy sprowadzano te jednostki, ale nie pamiętam, czy Newag wtedy przerobił wszystko, czy nie - chyba nie i to mu zostało, podobnie jak coś powinno w Mińsku stać).

szycha441 napisał(a):Brak części zamiennych właśnie może spowodować to, że nie będą to udane konstrukcje.
Obecnie to zupełnie nieistotne. Popatrz na inne modernizacje chorwatek. Teraz i tak zostanie z nich tylko pudło i wózki (też niekompletne).
Odpowiedz

#11
przewoz napisał(a):Nie wiem czy nie od dobrych kilku lat (jednym hurtem wtedy sprowadzano te jednostki, ale nie pamiętam, czy Newag wtedy przerobił wszystko, czy nie - chyba nie i to mu zostało, podobnie jak coś powinno w Mińsku stać).
Część jednostek jeszcze jeździ po Chorwacji, więc niewykluczone, że nie stały wcale Wink


Cytat:różnice w konstrukcji są nie wielkie
Nie ma wcale, różnią się dokładnie tym, że EN71 jest dłuższy.

Cytat:No do modernizacji nie zabraknie, ale żeby wymienić wszystko w 100% też się raczej nie da.
Vide 14WE/EN61...

Cytat:chyba nie i to mu zostało, podobnie jak coś powinno w Mińsku stać
Dołoży się do rozbitka i będzie nowy pojazd.
Po pierwsze, wolę pić wódkę niż pisać wiersze.
PL-KSL
Odpowiedz

#12
przewoz napisał(a):oj... one tam stoją od dawna... Nie wiem czy nie od dobrych kilku lat (jednym hurtem wtedy sprowadzano te jednostki, ale nie pamiętam, czy Newag wtedy przerobił wszystko, czy nie - chyba nie i to mu zostało, podobnie jak coś powinno w Mińsku stać).
Od dawna stały człony słoweńskie, ex PR i ex SKMT.
http://ogk.cal.pl/details.php?image_id=7509
Większość z nich śmiga już w KŚ, zostały tylko jakieś niedobitki.

Chorwackie przyjechały na początku kwietnia 2012.
http://spz.logout.cz/novinky/novinky1.p ... 12&mesic=4
http://www.ssmk.cba.pl/forum/viewtopic.php?t=1815

rustsaltz napisał(a):Część jednostek jeszcze jeździ po Chorwacji, więc niewykluczone, że nie stały wcale Wink
W Chorwacji już nie ma, były tylko te dwie stojące obecnie w Newagu.
W Słowenii jest jeszcze chyba sześć sztuk.
http://mundek.krakow.pl/images/slowenia/index.html
Odpowiedz

#13
alojz napisał(a):Większość z nich śmiga już w KŚ, zostały tylko jakieś niedobitki.

Zapomniałem, że KŚ dostały ten złom w sumie Smile
No to jak widzicie sami: jakoś to wygląda i jeździ. Chyba nawet nie najgorzej Smile
Odpowiedz

#14
alojz, hmmm a to w KŚ nie jeździ tylko jedna sztuka z Bałkanów?
Mój kolejowy kanał na YT: http://www.youtube.com/user/MMERLIN2

Moja strona kolejowa na FB: https://www.facebook.com/DamianTkolej
Odpowiedz

#15
3 są Wink 2 120 808-2 + EN57-3001 i 3002 Smile Chociaż asynchronem jest tylko ten pierwszy.
Odpowiedz



Podobne wątki…
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Film o jednostkach serii EN94 [WKD] Kamil Sikora 2 1 921 24.07.2021, 16:00
Ostatni post: Kamil Sikora
  SZT serii DH1 i DH2: SN82 i SN83 mikrobart 46 24 354 19.01.2018, 19:56
Ostatni post: Adams
  Schematy serii 207M ( SA101/102) norbis97 1 2 829 16.06.2017, 16:50
Ostatni post: rustsaltz
  Newagu pomysł na dziwoląga sm31-131 6 4 360 21.03.2016, 10:20
Ostatni post: kazio

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości

Polskie tłumaczenie © 2007-2024 Polski Support MyBB MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.