• 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Linia 62 Tunel - Sosnowiec Główny
#76
Zaczyna się remont toru numer 1 Na odcinku Jaroszowiec - Bukowno
https://www.przeglad.olkuski.pl/index.ph...-w-olkuszu

Powoli dobiega końca również rewitalizacja odcinka Sławków - Bukowno, na tą chwile trwa jeszcze wymiana sieci trakcyjnej nad torem numer 2
  Odpowiedz
#77
Witam 

Fajny klimat na tej linii i cieszy fakt, że coraz więcej pociągów tam jeździ. 
Od 7 lat obserwuję tą trasę, a że przy okazji też filmuję, założyłem kanał na temat kolejnictwa. Pierwszy odcinek właśnie o tej linii.
https://www.youtube.com/watch?v=EuKcDWvp1R4

pozdr., Railman, wcześniej TRISTEN86
  Odpowiedz
#78
Tak jednym okiem przejrzałem i moja pierwsza uwaga dotyczy sprawy budowy EN57 - potrafi on łączyć silniki równolegle. Druga rzecz - nie za bardzo rozumiem wybór stacji (przystanków osobowych), które były omówione - poruszenie Bukowna Przymiarek, a olanie D.G. Wschodniej to trochę świętokradztwo, ani słowa o parowozowni w Strzemieszycach... Także nie chcę zniechęcać, ale sugerowałbym dołożenie się do reserchu przed podróżą.
Po pierwsze, wolę pić wódkę niż pisać wiersze.
PL-KSL
  Odpowiedz
#79
Tymczasem mamy kolejny przetarg, tym razem na prace w odcinku Charsznica - Wolbrom - Jaroszowiec
http://www.rynek-kolejowy.pl/wiadomosci/...85539.html
  Odpowiedz
#80
Zrobiłem to trochę z premedytacją, gdyż nie raz będzie odcinek z tej linii. A i o budowie / historii EN57 to też osobny by mógł być. W najnowszym odcinku jest trochę o Strzemieszycach i EN57 - 075 (za jego żywota).

Też ująłem tą informację o planowanej inwestycji. Będzie ciekawie i może jakiś TLK tam poślą w zbliżonych relacjach jak kiedyś, np. Wrocłąw - Lublin, przez Sosnowiec PŁD, Strzemieszyce, Sławków, Bukowno, Olkusz, Wolbrom, Charsznicę.
  Odpowiedz
#81
PKP Polskie Linie Kolejowe prowadzą inwestycje na linii Tunel – Sosnowiec za 190 mln zł. Pociągi pasażerskie i towarowe pojadą na tym odcinku nawet dwa razy szybciej.
PLK na małopolskim odcinku Tunel – Charsznica – Wolbrom – Jaroszowiec Olkuski realizują prace za 150 mln zł, a od strony Śląska za 40 mln zł na odcinku Dąbrowa Górnicza Strzemieszyce – Dąbrowa Górnicza Wschodnia.

Szczegóły: Rynek Kolejowy
  Odpowiedz
#82
No, to teraz jeszcze 15-18 par do Wolbromia i linia zaczyna mieć rację bytu.
Po pierwsze, wolę pić wódkę niż pisać wiersze.
PL-KSL
  Odpowiedz


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Modernizacja linii 271 (E59) Wrocław Główny - Poznań Główny mikrobart 182 37 086 25.01.2018, 21:26
Ostatni post: greenman
  Sosnowiec Maczki pasqudek 3 859 13.09.2017, 08:40
Ostatni post: PeKaP
  Sosnowiec wyremontuje kładkę przy Naftowej Adams 1 2 088 01.06.2012, 19:36
Ostatni post: FAREN

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości