Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Miłośnik a bezpieczeństwo
#1
Cytat:Wczoraj tj 06.04.2012 miał miejsce nikomu niepotrzebny wypadek kolejowy. W Szczecinie pociąg przejechał młodego chłopaka robiącego zdjęcia pociągu. Zginął na oczach brata i kolegi nie zważając na sygnały maszynisty.
Pomyślmy trochę i niech przede wszystkim liczy się dla nas bezpieczeństwo!

No właśnie, zastanawiam się czy nie warto czasem zrobić jakieś akcji przy porozumieniu z innymi forami. Ostatnio coraz więcej śmiertelnych wypadków z udziałem MK

Oczywiście z tego miejsca wyrazy współczucia
Odpowiedz

#2
Pomimo całej tragedii to nie wydaje mi się, żeby ten chłopak był MK z krwi i kości. Prawdziwy MK przedkłada bezpieczeństwo nad wszystkim, przede wszystkim nie znajduje się w skrajni, gdy widzi zbliżający się pociąg lub słyszy jego sygnały.
Kanał na YouTube - zachęcam do subskrybcji: https://www.youtube.com/user/BartekDziwak
Odpowiedz

#3
OK, ale już nawet na to nie zważający zwróć uwagę, że niestety ale zwiększa się ilość zgonów wśród nas - stąd też wysunąłem propozycję akcji.

Akurat w tym przypadku muszę przyznać Ci rację - jak poinformował Kurier Szczeciński zmarły był pijany więc temat akurat tego Panu już sobie darujmy, natomiast zastanówmy się co zrobić aby to się nie powtórzyło - oczywiście odpowiedzi być trzeźwym są jak najbardziej trafne jednak wiemy o co chodzi ;-)
Odpowiedz

#4
Myślę, że tych MK, którzy są świadomi swojego hobby nie trzeba ostrzegać - my potrafimy zachować bezpieczeństwo, nawet jak zobaczymy świetny skład.

Alkohol + plener przy torach = to nie może się dobrze skończyć.
Kanał na YouTube - zachęcam do subskrybcji: https://www.youtube.com/user/BartekDziwak
Odpowiedz

#5
No to w takim razie to nie był żaden miłośnik. Chodź życie człowieka jest bezcenne, to jednak nie żal mi takiego zachowania.
Właśnie prawdziwy i świadomy MK uważa na siebie a także na innych, z którymi nagrywa.
Zapraszam na swój kanał YouTube: http://www.youtube.com/user/MrPitagoras1989
Odpowiedz

#6
mikrobart napisał(a):przedkłada bezpieczeństwo nad wszystkim, przede wszystkim nie znajduje się w skrajni

Ta... jak się pracuje obok toru z Rustsaltzem, to na 2 minuty przed przejazdem pociągu trzeba ustawić się na baczność 3m (2m?) od toru, a kierownik ręką sygnalizuje maszyniście że go zauważyliśmy ;-)
Bahnfahren ist unser Business
Odpowiedz

#7
Dwa metry Tongue. Wszak u nas pracuje się zgodnie z BHP Wink
Po pierwsze, wolę pić wódkę niż pisać wiersze.
PL-KSL
Odpowiedz

#8
Cóż to smutne, wyrazy współczucia dla rodziny :-( . Trudno to mówić, ale takich sytuacji będzie coraz więcej niestety, bowiem coraz więcej dzieciaków biega po torach z komórkami i nagrywa super fajne RP1.

SOK powinno organizować szkolenia, nawet za symboliczną opłatą. Ktoś musi się zająć problem miłośnikami dostrzec że jesteśmy. Z drugiej strony głupoty nie można zastąpić żadnym szkoleniem.
Odpowiedz

#9
przem710 napisał(a):SOK powinno organizować szkolenia, nawet za symboliczną opłatą.
Dokładnie, potem wydawać certyfikaty ukończenia takich szkoleń BHP, chętnie bym do takiego podszedł.
Kanał na YouTube - zachęcam do subskrybcji: https://www.youtube.com/user/BartekDziwak
Odpowiedz

#10
Myślę, że problemem nie jest szkolenie, a jasne pokazanie, że niebezpiecznych zachowań nie toleruje się w środowisku, dopiero potem może iść współpraca z SOK czy PLK w ogóle.

Jak taki dzieciak widzi, że filmy z mega Rp1 się podobają to ryzykuje coraz bardziej, w końcu go potrąci, z drugiej strony może nie zdawać sobie sprawy z niektórych zagrożeń (wystające elementy, ryzyko zasłabnięcia czy zawrotu głowy w pobliżu toru)
Po pierwsze, wolę pić wódkę niż pisać wiersze.
PL-KSL
Odpowiedz

#11
rustsaltz napisał(a):Jak taki dzieciak widzi, że filmy z mega Rp1 się podobają
Tego nie zmienimy - takie filmy nie podobają się prawdziwym miłośnikom, one podobają się właśnie takim dzieciakom. Przywołam tu naszego forumowego pitagorasa - zobaczcie na jego filmy a zobaczcie na filmy dzieci. My doceniamy filmy rzetelne, bo nas interesuje zestawienia, lokomotywa i jakość nagrania a nie to, czy zabaweczka zatrąbi czy nie.
Kanał na YouTube - zachęcam do subskrybcji: https://www.youtube.com/user/BartekDziwak
Odpowiedz

#12
Cytat:Myślę, że problemem nie jest szkolenie, a jasne pokazanie, że niebezpiecznych zachowań nie toleruje się w środowisku, dopiero potem może iść współpraca z SOK czy PLK w ogóle.

Właśnie to powinno uświadamiać SOK.
Odpowiedz

#13
SOK jest od ochrony terenu kolejowego (prawdę mówiąc radzi sobie z tym średnio, ale to inna bajka). Nie można założyć, że problem "emkoli" jest problemem SOK czy kolejarzy, bo to problem przede wszystkim nas. SOK może najwyżej współpracować-no tylko jak?
Po pierwsze, wolę pić wódkę niż pisać wiersze.
PL-KSL
Odpowiedz

#14
Więc piętnujmy złe zachowanie można tutaj wrzucać filmy z youtube. Dla przykładu, po minucie szukania:

Odpowiedz

#15
..
Odpowiedz



Podobne wątki…
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Fotografia kolejowa a bezpieczeństwo Adams 63 21 339 10.10.2011, 06:44
Ostatni post: Dozer

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:
2 gości

Polskie tłumaczenie © 2007-2024 Polski Support MyBB MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.