Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
LHS
#1
Witam
Chyba każdy zna Linię Hutniczą Szerokotorową, ma ona swój specyficzny klimat, gagariny, długie składy z beczkami i ruskimi węglarkami wiozącymi rudę... Co sądzicie o samej linii? Czy plany budowy lnii szerokotorowej z Koszyc do Wiednia zostaną zrealizowane i zagrożą naszej LHS? Macie jakieś fajne zdjęcia, to umieszczajcie je również w tym temacie.
http://dozer.kolej.org.pl/ <-- Kolejowa Galeria Dozera
Odpowiedz

#2
Dla mnie LHS to religia Wink Kto nie był ten nie wie co to oznacza.
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.m0ke.kolej.org.pl">www.m0ke.kolej.org.pl</a><!-- w -->
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.wgk.cal.pl">www.wgk.cal.pl</a><!-- w -->
Odpowiedz

#3
m0ke napisał(a):Kto nie był ten nie wie co to oznacza.
Być może, nie miałem za dużo okazji aby się bardziej przyjrzeć LHS-owi, w Polsce ta linia dla MK ma wymiar egzotyczny, 2 Gagariny ciągną masę wagonów piękny widok. Ciekawostką jest również funkcja na stronie LHS, a mianowicie "Słupek KM" dzięki któremu możemy wirtualnie zwiedzać szlaki LHS:
http://km.lhs.pl/
Co prawda dla mnie "religią" bardziej jest Wolsztyńska szopa lecz niekoniecznie podczas dnia parady.
Odpowiedz

#4
TOMEKKOT napisał(a):2 Gagariny ciągną masę wagonów piękny widok. ....

Zgadza się dwa ciągną, ale prócz tych dwóch mogą być dodatkowo jeszcze dwa jadące na "zimno", to jest dopiero klimat.

Dla przykładu:
- LINK1
- LINK2
- LINK3
- LINK5
Odpowiedz

#5
Nie wiem czy w dobrym dziale, ale dotyczy LHS jak donosi Dziennik Polski to Newag ma zmodernizować kolejne 10 lokomotyw ST44 dla LHS.
A tu dla zainteresowanych artykuł.

http://dziennikpolski24.pl/pl/region/now...-tory.html
Odpowiedz

#6
Na stronie redaktora Ciemnoczułowskiego są rozkłady jazdy pociągów pasażerskich jeżdżących niegdyś na szerokim. Ciekawe czy w ramach Euro2012 jest szansa na ich reaktywację :-D
Odpowiedz

#7
LHS ma niepowtarzalny klimat którego nigdzie w Polsce nie zaznacie. Dźwięk podkutych kół wagonów, ryk silników i gwizd turbo na stromych podjazdach to tylko nieliczne atuty tej linii. Boli tylko to, że "tradycyjne dwusuwy" odchodzą do lamusa nad czym niemiłosiernie ubolewamSad Pozdrawiam wszystkich miłośników tej wspaniałej pod każdym względem liniiSmile
Odpowiedz

#8
4 sztuki modernizowany Gagarinów są już w stanie pociętym tzn. same ostoje i wózki dostarczone do modernizacji.
Odpowiedz

#9
A dokładnie ST44-2068, ST44-2032, ST44-2013, ST44-2053Sad
Odpowiedz

#10
Nie wiem czy kiedyś uda mi się jeszcze dojść na LHS za życia dwusuwowych Gagarinców. Niestety odległość mi wszystko niweluje. Dobrze że chociaż trochę Gagarinów na 201 posuwa to też mam okazję jeszcze się nacieszyć. Tak przy okazji ile LHS ma pod sobą tych nowych terminatorowych Gagarinów (St40s)?
After student session. Na kolejowe sprawy już czas
Odpowiedz

#11
Bodajże 10, a docelowo 20.
PL-PKPIC | Zapraszam - *Baza Wagonów Kolejowych*
Odpowiedz

#12
arczi1981 napisał(a):LHS ma niepowtarzalny klimat którego nigdzie w Polsce nie zaznacie. Dźwięk podkutych kół wagonów, ryk silników i gwizd turbo na stromych podjazdach to tylko nieliczne atuty tej linii. Boli tylko to, że "tradycyjne dwusuwy" odchodzą do lamusa nad czym niemiłosiernie ubolewamSad Pozdrawiam wszystkich miłośników tej wspaniałej pod każdym względem liniiSmile
Odpowiedz

#13
DyspozytorWink
Odpowiedz

#14
Trochę informacji o połączeniu do Wiednia

http://www.tvn24.pl/0,1676466,0,1,nie-b ... omosc.html
Mój kolejowy kanał na YT: http://www.youtube.com/user/MMERLIN2

Moja strona kolejowa na FB: https://www.facebook.com/DamianTkolej
Odpowiedz

#15
I jak sądzicie, jak wpłynie na spółkę z Bortatycz planowane połączenie ze spółką Cargo :?: ;-)
Odpowiedz



Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości

Polskie tłumaczenie © 2007-2024 Polski Support MyBB MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.