Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
EU07
#1
Jak myślicie, czy siódemki jeszcze długo będą jeździły i czym zostaną zastąpione?
Odpowiedz

#2
Ze 40 lat pociągną, prędzej przestaniemy istnieć jako państwo niż nasz tabor się rozleci Smile
Odpowiedz

#3
..
Odpowiedz

#4
No właśnie jest plan modernizacji serii EU07. Szczegółów nie znam ale wiem że to bardzo gruntowna modernizacja bo lokomotywy maja mieć rozruch impulsowy i prędkość 160 km/h.
Odpowiedz

#5
Jeżeli chodzi o mnie to uważam że jakąś część siódemek można poddać gruntownej modernizacji, wołałbym aby siódemki były systematycznie wypierane nowszymi konstrukcjami co u nas myślę że szybko nie nastąpi, nie zrozumcie mnie źle ale owszem sam wolę Byka od Siódemki ale jeżeli chcemy mieć na kolei porządek to i w taborze musi być porządek. A sporą część siódemek pozostawić powinno się jako pojazdy historyczne, a innym nie pozostaje nic innego jak palnik, tak jest kolej rzeczy i od tego nie uciekniemy, wszystko się kiedyś kończy. A jeżeli chodzi o to jak długo będziemy mogli widywać siódemki na naszych torach to myślę że jeszcze 10-15 lat to takie minimum.
Volenti non fit iniuria
Odpowiedz

#6
@TOMEKKOT tak jak piszesz część siódemek można by było poddać modernizacji.Bo EP07 mają być poddane modernizacji .A parę siódemek zostawić w oryginalnym malowaniu i będą jako pojazdy historyczne.A IC niech nie tylko maluje siódemki w nowe barwy tylko też je modernizuje .Siódemki jeszcze pojeżdżą z jakieś 10 lat :-D takie jest moje zdanie
Odpowiedz

#7
Nie tyle EP07 a 303E. 4E raczej już się nie będzie modernizować.
Odpowiedz

#8
dominik07317 napisał(a):Nie tyle EP07 a 303E. 4E raczej już się nie będzie modernizować.

Racja, tylko 303E wymagające naprawy głównej. Prawdopodobnie w czasie modernizacji jest EU07-495 (nie mam pewności) a prezentowana ma być pod koniec tego roku.
Odpowiedz

#9
przem710 napisał(a):Prawdopodobnie w czasie modernizacji jest EU07-495 (nie mam pewności) a prezentowana ma być pod koniec tego roku.
Dokładnie, 495 ma wyjechać w III kwartale tego toku czyli lipiec, sierpień, wrzesień.
Odpowiedz

#10
dominik07317 napisał(a):Dokładnie, 495 ma wyjechać w III kwartale tego toku czyli lipiec, sierpień, wrzesień.

Wiesz może gdzie ją modernizują? Czyżby Gliwice?
Odpowiedz

#11
przem710 napisał(a):Wiesz może gdzie ją modernizują? Czyżby Gliwice?
Gliwice akurat nie, w tym wypadku jest ZNLE Oleśnica. Co prawda wydaje mi się że będzie trzeba robić dodatkowo świadectwo homologacji tak jak to było z ET22-2XXX.
Volenti non fit iniuria
Odpowiedz

#12
ZNTK Oleśnica, aż się boje co z tego wyjdzie. Przykład (EP07-412 po rewizji w Oleśnicy): http://fotokolej.mkm.szczecin.pl/big/20 ... 015678.jpg
Odpowiedz

#13
..
Odpowiedz

#14
Nie na darmo krąży powiedzenie ZNTK "Obleśnica" Smile.
Odpowiedz

#15
..
Odpowiedz



Podobne wątki…
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  PKP IC sprzedaje 120 EU07 pitagoras23 58 28 681 23.07.2021, 22:05
Ostatni post: KazET21224142
  Klimatyzacja do EU07 - koszty MegaTVHD 0 2 327 27.01.2019, 14:40
Ostatni post: MegaTVHD
  Modernizacja 20 lokomotyw EP/EU07 wołodyjowskiIC 0 2 502 15.02.2017, 10:11
Ostatni post: wołodyjowskiIC
  EU07 w Czechach przem710 2 3 469 25.01.2016, 20:28
Ostatni post: pitagoras23
  Modernizacja EU07 dla PKP IC przem710 6 4 750 11.01.2016, 10:37
Ostatni post: przem710

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości

Polskie tłumaczenie © 2007-2024 Polski Support MyBB MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.