21.12.2017, 21:23
(20.12.2017, 20:38)BG napisał(a): http://kolejeslaskie.com/wymienimy-sie-p...oslaskimi/W tym przypadku akurat kierunek w dobrą stronę. Zawsze się zastanawiałem, po co KŚ-om tabor spalinowy, skoro nie obsługują żadnej niezelektryfikowanej linii. Natomiast na Dolnym Śląsku bezdrucia jest sporo, a z ilością szynobusów KD jest pod kreską. Natomiast jeśli chodzi o tabor elektryczny, to KD odebrało ostatnio kolejną partię nowych Impulsów, więc jak się jednego turbokibla pozbędą to nie na niczym to nie zaważy. Problem tkwi po innej stronie. Nie wiadomo czy z Dreamlinera będzie pożytek bo to sprzęt dość awaryjny, chyba że KD będą potrafiły bardziej o niego zadbać.
Ciąg dalszy taborowych różnorodności w KŚ.
Kolejowo-turystyczne Klimaty by Facebook - polub nas