Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Modernizacja peronu 1 stacji Chełm Główny
#1
Cytat:Zakład Linii Kolejowych w Lublinie uprzejmie informuje, że dokonano wyboru wykonawcy na modernizację peronu nr 1 stacji Chełm Główny.
Termin rozpoczęcia prac przewidywany jest na dzień 15 września 2011 r, zakończenia zaś na dzień 30 listopad 2011r.
Zakres prac obejmuje m.in.:
1) wymianę nawierzchni na peronie nr 1,
2) wymianę słupów oświetleniowych,
3) prace konserwatorskie wiat peronowych
na peronie 1.
Nie będzie natomiast wykonywana wiata na całym peronie.

W końcu! Smile

Czekamy jeszcze na modernizację pozostałych dwóch peronów.
Odpowiedz

#2
To nie jest ten z torem 1520 mm i 1435 mm :?
Odpowiedz

#3
Virakocha, tak to ten peron.
Odpowiedz

#4
Widać robiony jest pod połączenie Chełm-Kowiel, o którym tak trąbiono
Odpowiedz

#5
W sumie to może i masz rację. Super by było jakby te połączenia w końcu uruchomiono. Zresztą wg wcześniejszych informacji PLK modernizacja peronu związana jest z Euro2012 (jest to najdłuższy peron).
Odpowiedz

#6
Chełmska kolej w remoncie

Trwają przygotowania do Euro 2012 na stacji Chełm. Po ubiegłorocznym wyremontowaniu peronu 1, niebawem ekipy budowlańców rozpoczną prace nad peronem 2. Postępuje również remont kładki dla pieszych, którą zamknięto ze względu na zagrożenie katastrofą budowlaną. Być może jeszcze w tym roku zostaną naprawione ważne dla mieszkańców dwa przejazdy kolejowe.

ciąg dalszy:
http://www.rynek-kolejowy.pl/32316/Chel ... moncie.htm
Odpowiedz

#7
Alex napisał(a):Trwają przygotowania do Euro 2012 na stacji Chełm.
Skoro cos tam poprawiają czy remontują, to każdy powód jest dobry. Ale tak naprawde, to co stacja Chełm ma wspólnego z Euro2012, poza tym, ze będą przez nią przejeżdżać pociągi z kibicami (i kibolami)?
Odpowiedz

#8
Ma dużo wspólnego bo to na tej stacji mają odbywać się przesiadki ze składów szerokotorowych ;-)
Fotoblog
Podróże z Aparatem
Rok 2012 -(narazie)20309 km
Rok 2011 - 33287 km
Rok 2010 - 45064 km
Rok 2009 - 26606 km
Odpowiedz

#9
Dzięki. Nie wiedziałem, że to nie będą pociagi bezpośrednie (ze zmiana wózków).
Odpowiedz

#10
Jeśli dobrze pamiętam to na samym początku boomu na Euro były plany zabudowy systemu SUW2000 w Dorohusku i rozwoju siatki bezpośrednich szybkich połączeń. Jak zwykle jednak skończyło się tym, że w Chełmie będzie przesiadka ze składów ukraińskich na polskie.
Fotoblog
Podróże z Aparatem
Rok 2012 -(narazie)20309 km
Rok 2011 - 33287 km
Rok 2010 - 45064 km
Rok 2009 - 26606 km
Odpowiedz

#11
Mniejsza o Euro, ale jak sie mają te świetlane plany do tematu Remontu chełmskiego dworca PKP nie będzie na tym samym forum?
Odpowiedz

#12
kazio, Chełm ma obecnie 2 stacje i 1 przystanek kolejowy (odpowiednio Chełm Miasto, Chełm Gł., Chełm Cementownia). Prace remontowe trwają na stacji Chełm Gł., gdzie dworzec jest zmodernizowany i w dość dobrym stanie. A przytoczony przez Cb link odnosi się do stacji Chełm Miasto...
Odpowiedz

#13
Ok, zrozumiałem, postoję w kącie przez godzinę ;-D
Odpowiedz



Podobne wątki…
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Odległość osi toru od krawędzi peronu dla linii pod skrajnie bialostoczanin 4 5 422 13.05.2015, 23:51
Ostatni post: bialostoczanin

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości

Polskie tłumaczenie © 2007-2024 Polski Support MyBB MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.