Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Portal Dworzecpolski.pl
#1
Dzisiaj ruszył portal <!-- w --><a class="postlink" href="http://www.dworzecpolski.pl">www.dworzecpolski.pl</a><!-- w -->

Strona wygląda całkiem ciekawie, informacji na niej sporo - mamy jakieś sugestie do jej twórców?
Kanał na YouTube - zachęcam do subskrybcji: https://www.youtube.com/user/BartekDziwak
Odpowiedz

#2
Jest pare niedociągnięć, jednak sądzę że szybko znikną. Na przykład podstrona "Fotoplastikon" nie ładuje stylów a miniaturki zdjęć w Infomacie mają zły adres do większej wersji i odsyłają do nikąd. Podoba mi się ilość informacji i rozbudowana podstrona "kontakt", może jak napiszę maila dot. omawianego kilka tygodni temu zakazu fotografowania na konkretny adres to ktoś raczy odpisać.
Podsumowując, podoba mi się :-)
Odpowiedz

#3
Twórcy na pewno nie wiedz± co to jest poprawny kod -> http://validator.w3.org/check?uri=http% ... ne&group=0
Odpowiedz

#4
No bez przesady Szczur ;-)

http://validator.w3.org/check?uri=www.fo...ne&group=0
Odpowiedz

#5
Dla mnie, laika, to najmniej ważne - strona działa, nie krzaczy się. Wolę oceniać wartość merytoryczną i nalegam, żeby szczególniej zająć się właśnie tą kwestią.
Kanał na YouTube - zachęcam do subskrybcji: https://www.youtube.com/user/BartekDziwak
Odpowiedz

#6
My nie tworzyliśmy kodu forum ;-)
Odpowiedz

#7
Na portalu w dniu dzisiejszym pokazał się bardzo fajny artykuł:

Nabrałem wiary w powodze­nie tego pro­jektu po niedziel­nych odwiedz­i­nach na budowie dworca w Poz­na­niu. Robi się! Widać efekty! I choć to dopiero pier­wsze ele­menty kon­struk­cyjne, choć dojrzeć można zaled­wie zarys budynku, jest nadzieja… O inne mod­ern­iza­cje obaw­iam się mniej.

Po dziesię­ciu miesią­cach 2011 roku warto pokusić się o pier­wsze pod­sumowa­nia. Co się udaje, co idzie gorzej? Przede wszys­tkim widać wielką mobi­liza­cję, a doty­czy to nie tylko dwor­ców szykowanych na Euro 2012. Niewąt­pli­wie jedną z najwięk­szych budów w Polsce jest teraz mod­ern­iza­cja Dworca Głównego we Wrocławiu, na której przez 24 godziny na dobę pracuje kilkuset robot­ników budowlanych. Ten dworzec to wielkie wyzwanie i wielka niewiadoma zarazem, zwłaszcza w kon­tekś­cie dziesiątek odkryć kon­ser­wa­tors­kich i tysięcy prob­lemów tech­nicznych, które rodzi inwest­y­cja w przestrzeni pół­toraw­iekowego obiektu. Podob­nie jest na budowie dworca w Katow­icach, real­i­zowanej w ścisłym cen­trum miasta, z wieloma kom­p­likac­jami, i nieco z innych powodów – w Poz­na­niu, gdzie spóźnieni jesteśmy dzięki opiesza­łości lokalnych urzędników.

źródło: www.dworzecpolski.pl
Odpowiedz

#8
Może zostałem omotany przez Jacka Prześlugę, ale wydaje mi się, że to wizjoner i rzeczywiście zależy mu na dobru kolei - w tym wypadku dworców. Nikt nie odmówi mu skuteczności - efekty są wymierne, bywam w Lesznie, co kilka dni jestem w rejonach głównego dworca Wrocławia, często korzystam z dworca Wrocław Mikołajów - one pięknieją lub już wypiękniały, brawo!

Szkoda tylko, że tak bardzo widać podział na spółki - dworzec w Lesznie i okropna granica, gdzie zaczynają się obskurne perony, to samo na Mikołajowie.
Kanał na YouTube - zachęcam do subskrybcji: https://www.youtube.com/user/BartekDziwak
Odpowiedz

#9
Dlatego dworzec polski powinien być właścicielem całego dworca włącznie z peronami, bo potem tworzą się takie absurdy. Piękny dworzec a na peronach bieda z nędzą.
Odpowiedz

#10
To jest ten ból i największym niewybaczalnym błędem jest, że PLK się nie chce zgodzić na remonty peronów wraz z torami. Od razu byłoby piękniej, nawet jeżeli zaraz za stacją byłyby stare tory z drewnianymi podkładami.

On mógłby pieścić ważniejsze stanowisko na naszej kolei podobnie jak Pan Massel moim zdaniem.
Zapraszam na swój kanał YouTube: http://www.youtube.com/user/MrPitagoras1989
Odpowiedz

#11
przem710, No przykład mamy w Ostrowie. Dworzec zrobiony, piękny, nowoczesny. A z peronów zostanie tylko zrobiony peron 1, a 2 i 3 zostanie nietknięty, a latem gdy pada deszcz, z tego dach po prostu leje się, gdyż te drewniane belki mają już swoje lata
ZKubaZPucusZ YouTube Channel on Facebook

Nie piszę postów, gdy nie wnoszą one nic do tematu.
Odpowiedz

#12
Zobaczcie, jaka żenada będzie, gdy do Polski zjadą turyści i kibice - wchodzą na dworzec - cud, miód, orzeszki, potem wychodzi na peron i...

To samo dzieje się w odwrotnych sytuacjach - linia jest remontowana, perony pięknieją a kilka metrów dalej zostaje obskurny budynek dworcowy.
Kanał na YouTube - zachęcam do subskrybcji: https://www.youtube.com/user/BartekDziwak
Odpowiedz

#13
Jeżeli chodzi o torowisko to żeby chociaż nie było zarośnięte, to nie wymaga olbrzymiego nakładu pracy i funduszy.
Odpowiedz

#14
mikrobart, No to jest Polska. Co z tego, że PKP Intercity zrobi na glanc wagony, będą po modernizacji, odświeżone, czysta itd, jak pojadą z zawrotną prędkością jak np na Śląsku i zatrzymają się na jakieś stacji rodem z PRLu
ZKubaZPucusZ YouTube Channel on Facebook

Nie piszę postów, gdy nie wnoszą one nic do tematu.
Odpowiedz

#15
Wszystko to wymaga czasu i mnóstwo pieniędzy, ale przede wszystkim pomyślunku, że jak już robić to wszystko od razu a nie kawałkami i później na następną rzecz czekać latami...
Zapraszam na swój kanał YouTube: http://www.youtube.com/user/MrPitagoras1989
Odpowiedz



Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości

Polskie tłumaczenie © 2007-2024 Polski Support MyBB MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.