Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Rowerzyści, kierowcy, zasady wspólnego korzystania z dróg i ich przestrzeganie oraz łamanie
#16
psim napisał(a):Ankieta? Takie rzeczy mierzy się ankietą? Brzmi jak żart...
Nie tylko takie Wink. Ankieta była kilka lat temu, więc może i wyniki dzisiaj byłyby inne.
Po pierwsze, wolę pić wódkę niż pisać wiersze.
PL-KSL
Odpowiedz

#17
rustsaltz napisał(a):Nie tylko takie Wink.

No wiem, wiem, ostatnio w ten sposób decydowaliśmy na forum, czy Wrocław powinien mieć metro. :-P
Ech, ta przesadna, ślepa wiara w nieomylność metod demokratycznych, niezależnie od dziedziny i tematu...
Bahnfahren ist unser Business
Odpowiedz

#18
A ja jestem i kierowcą samochodu, i często rowerzystą i w tym sporze jestem za psimem. Potrafię zrozumiec obie strony. Obie też mają rację. Taki rowerzysta potrafi jechać jezdnią dla samochodów nawet gdy ma drogę rowerową co może wkurzać za kierownicą. Ale to niestety kierowcy samochodów są mniej święci. Według przepisów rowerzysta ma takie samo prawo do użytkowania drogi jak ten w samochodzie. Ci drudzy często o tym zapominają. Nie mieścisz się, to niestety przyhamuj, a nie wtrącaj dwukołowca do rowu albo na krawężnik.

Proponuję wydzielić temat Wink
Mój kolejowy kanał na YT: http://www.youtube.com/user/MMERLIN2

Moja strona kolejowa na FB: https://www.facebook.com/DamianTkolej
Odpowiedz

#19
Żeby nie było: ja mam prawo jazdy kat. B od 11 lat (tj. od 17 r.ż.) i na karku kilkadziesiąt tysięcy km za kółkiem. Jak widać - nie boję się tego. Jednak to tylko od święta, przede wszystkim dłuższe wyjazdy, bo na co dzień dla mnie samochód nie ma sensu.