05.03.2011, 18:53
Dziewięć ofert na modernizację szlaku Przeworsk - Jarosław
3 marca 2011 r., w PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Centrum Realizacji Inwestycji Oddział
w Krakowie, odbyło się otwarcie ofert na zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych na szlaku Przeworsk – Jarosław w torze nr 2, w ramach zadania pn.: „Modernizacja linii nr 91 Kraków Główny Osobowy – Medyka i linii nr 92 Przemyśl – Medyka, odcinek Rzeszów – granica państwa, etap I, odcinek Rzeszów – Jarosław”.
Źródło:Rynek Kolejowy
Pytanie do krisa i Adamsa. Panowie czy na tym odcinku prowadzone są jakieś roboty i jeśli jak to jak długo potrwają i jaka ma być docelowa Vmax :?:
3 marca 2011 r., w PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Centrum Realizacji Inwestycji Oddział
w Krakowie, odbyło się otwarcie ofert na zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych na szlaku Przeworsk – Jarosław w torze nr 2, w ramach zadania pn.: „Modernizacja linii nr 91 Kraków Główny Osobowy – Medyka i linii nr 92 Przemyśl – Medyka, odcinek Rzeszów – granica państwa, etap I, odcinek Rzeszów – Jarosław”.
Źródło:Rynek Kolejowy
Pytanie do krisa i Adamsa. Panowie czy na tym odcinku prowadzone są jakieś roboty i jeśli jak to jak długo potrwają i jaka ma być docelowa Vmax :?: