16.11.2019, 22:53
Pytanie moje przerzucam na forum.
Oryginalna treść:
Czy jakieś egzemplarze ET22 lub ET41 pójdą jeszcze w tym roku na naprawy ? Chodzi mi tu o maszyny odstawione w latach 2009-2014 na NR i te co miały wcześniej status OS (ET41 o numerach: 009, 012, 049, 070, 104, 152, 159, 166, 177, 185 i 195) ?
W sumie dla ciekawostki powiem, że jak patrzę na ten obecny wariant niebieskiego na ET22 to przypominają mi się lata 2008-2010 gdzie logo PKP Cargo było malowane na przodzie lokomotywy, choć jest różnica namalowanych oznaczeń na pudle.
A oba człony ET41-012 są w bardzo kiepskim stanie i czy człon A ET41-177 ma uszkodzoną ostoję że nie powróci do ruchu?
Oryginalna treść:
Czy jakieś egzemplarze ET22 lub ET41 pójdą jeszcze w tym roku na naprawy ? Chodzi mi tu o maszyny odstawione w latach 2009-2014 na NR i te co miały wcześniej status OS (ET41 o numerach: 009, 012, 049, 070, 104, 152, 159, 166, 177, 185 i 195) ?
W sumie dla ciekawostki powiem, że jak patrzę na ten obecny wariant niebieskiego na ET22 to przypominają mi się lata 2008-2010 gdzie logo PKP Cargo było malowane na przodzie lokomotywy, choć jest różnica namalowanych oznaczeń na pudle.
A oba człony ET41-012 są w bardzo kiepskim stanie i czy człon A ET41-177 ma uszkodzoną ostoję że nie powróci do ruchu?