Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Czy lokomotywy SU46 mogłyby trafić do PKP Intercity ?
#16
(01.10.2019, 20:37)KazET21224142 napisał(a): No to będą do 2021 roku jeździć, bo z tego co mi się wydaje to w tym roku umowa dzierżawy ma wygasnąć. Aczkolwiek zastanawia mnie czy PKP Intercity zamówi kolejne SU4210 ?

Jak na razie nie rozpoczęły się jeszcze dostawy maszyn z ostatniego przetargu na modernizację 13 lokomotyw wygranego przez FPS, tak więc w najbliższym czasie kolejnych zakupów raczej nie będzie.

(01.10.2019, 21:30)KazET21224142 napisał(a): Albo też opcją jest zaprojektowanie nowej lokomotywy i porzucenie prac nad SU160 jeżeli nie ma dla nich już ratunku.

W ostatnim czasie niezawodność SU160 znacznie się poprawiła, więc wygląda na to, że Pesa w końcu poradziła sobie z większością problemów trapiących te lokomotywy. Poza tym gdyby powstała kolejna seria tych maszyn, na pewno byłaby udoskonalona na bazie doświadczeń z kilkuletniej eksploatacji pierwszych 11 egzemplarzy. Na rynku jest też Newag, który ma w ofercie spalinową wersję Griffina, ale w tym wypadku ponownie wiązałoby się to z ryzykiem eksploatacji prototypu.
Odpowiedz



Wiadomości w tym wątku
RE: Czy lokomotywy SU46 mogłyby trafić do PKP Intercity ? - przez Seven - 02.10.2019, 14:11

Podobne wątki…
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Malejąca liczba ST43 i SU46 w Dolnośląskim Zakładzie Cargo we Wrocławiu Jakubix96 1 3 135 15.10.2017, 01:34
Ostatni post: Jakubix96
  SP47, SU46 - różnice gaboński11 1 3 636 06.11.2012, 13:00
Ostatni post: MichałŁ
  ST46 czyli modernizacja lokomotyw SU46 przem710 30 17 429 22.03.2012, 12:07
Ostatni post: maly97
  SU46 w ruchu kaktus 8 5 326 24.06.2011, 14:11
Ostatni post: karolmaszynista
  Modernizacja lokomotywy SU46 kulachimk 12 6 941 30.08.2010, 11:36
Ostatni post: JONIN_EZT

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości

Polskie tłumaczenie © 2007-2024 Polski Support MyBB MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.