Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Stare czy nowe? Zmiana warty w taborze kolejowym PKP CARGO S.A. i innych przewoźników
#23
(04.05.2021, 09:48)KazET21224142 napisał(a): @Kamil Sikora: Ale przecież każda lokomotywa elektryczna w Polsce, która jest dostosowana do ruchu towarowego może prowadzić pociągi intermodalne bez względu na to czy jest to ET42/ET41, czy też ET22 lub starsze czechosłowackie wynalazki lub ET21.  Tu nie ma żadnych ograniczeń w tym zakresie.
 
@KazET21224142: Są ograniczenia, zdroworozsądkowe Wink  Nie ma sensu dokonywania napraw ciężkich lokomotyw podwójnych w sytuacji, gdy nie będą one prowadzić ciężkich składów wymagających takiej mocy jak posiadają. To się po prostu nie opłaca w naprawach i utrzymaniu bo te pojazdy mają dużo więcej komponentów do ogarnięcia a potem ciągłego utrzymywania w pełnej sprawności. ET41 ma 8 zestawów kołowych, 8 silników trakcyjnych, 8 przekładni, 4 sprężarki i 2 przetwornice. EU07 co oczywiste mają tego o połowę mniej, zaś ET22 mają 6 zestawów kołowych, 6 silników trakcyjnych, 6 przekładni, 2 sprężarki i 1 przetwornice.  Są to te generalnie te same lub prawie te same podzespoły, więc matematycznie oczywistym jest naprawa czego będzie tańsza lub droższa Smile
Odpowiedz



Wiadomości w tym wątku
RE: Stare czy nowe? Zmiana warty w taborze kolejowym PKP CARGO S.A. i innych przewoźników - przez Kamil Sikora - 06.05.2021, 01:00

Podobne wątki…
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  PKP Cargo kupi nowe lokomotywy DamianT 29 12 697 16.12.2015, 16:17
Ostatni post: yahya

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości

Polskie tłumaczenie © 2007-2024 Polski Support MyBB MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.