27.06.2019, 13:20
Podzielę się może doświadczeniem , otóż przerwa techniczna faktycznie dotyczy wszystkich kanałów sprzedaży, system o godz 00:31 ma wyprzedane własciwie 90% miejsc typu sypialny/kuszeta - na oblegane wakacyjne połączenia, z tym że przez internet nadal to troche kiepsko działa bo nie mogłem się nawet zalogować , ale byłem przy okienku kasowym czynnym 24 h w Krakowie , niestety , czekałem w kolejce od godz 23;45 , przede mną już był tłum ludzi chyba z 30 osób , 3 okienka kasowe otworzyły się równocześnie , niestety po 30 minutach oczekiwania na swoją kolej, wszystkie sypialne i kuszetki były wyprzedane, tak więc jedyny sposób na zakup miejsca w kuszetce/sypialnym to stanie w kolejce jako pierwszy, 4-5 godz przed zakończeniem przerwy technicznej, najlepiej od godz 19:00 , oczywiście z laptopem w ręku w razie czego można spróbować szczęścia przez internet w tym samym czasie, nauczony tą sytuacją juz wiem co będę robi za rok od godz 19;00 w Krakowie na dworcu głównym życzę powodzenia wszystkich w zakupie miejsc w kuszetkach i sypialnych