13.02.2019, 22:22
Cieszę się, jeśli moje "gadanie" na coś się przyda..
Twoje zdjęcia są super, pokazują rzeczywistość, która poza kilkoma nielicznymi wyjątkami, już nie istnieje, jak np. wspomniane przeze mnie rodzaje napędów do semaforów kratowych (z boku słupa) czy napędów do semaforów na wąskim słupie (od przodu słupa), sprzęgła sygnałowe czy sposób doprowadzenia pędni do napędu (kanałem podziemnym od spodu napędu). Świat tych urządzeń mechanicznych scentralizowanych odchodzi do przeszłości..
I jeszcze jedna istotna uwaga.
Przyglądając się obecnej infrastrukturze (oczywiście poza stacjami w całości i kompleksowo zmodernizowanymi) musimy pamiętać, że oglądamy obraz po wielu różnych poprawkach, przeróbkach, dobudowach, rozbudowach i likwidacji poszczególnych jej elementów, co w wielu przypadkach jest w sumie niezgodne tak z obecnymi przepisami, jak i przepisami obowiązującym w latach ubiegłych. Takie kompilacje, będące w zamierzeniach tylko prowizorką, trzymają się nad wyraz dobrze jeszcze na wielu posterunkach ruchu...
Zmieniały się układy torowe, zmieniały się stosowane urządzenia srk, zmieniały się zadania posterunków ruchu... Dlatego też trzeba pamiętać, że obecny stan (zastany na dziś) jest czasem bardzo dalekim od oryginału sprzed lat...
Pozdrawiam
Twoje zdjęcia są super, pokazują rzeczywistość, która poza kilkoma nielicznymi wyjątkami, już nie istnieje, jak np. wspomniane przeze mnie rodzaje napędów do semaforów kratowych (z boku słupa) czy napędów do semaforów na wąskim słupie (od przodu słupa), sprzęgła sygnałowe czy sposób doprowadzenia pędni do napędu (kanałem podziemnym od spodu napędu). Świat tych urządzeń mechanicznych scentralizowanych odchodzi do przeszłości..
I jeszcze jedna istotna uwaga.
Przyglądając się obecnej infrastrukturze (oczywiście poza stacjami w całości i kompleksowo zmodernizowanymi) musimy pamiętać, że oglądamy obraz po wielu różnych poprawkach, przeróbkach, dobudowach, rozbudowach i likwidacji poszczególnych jej elementów, co w wielu przypadkach jest w sumie niezgodne tak z obecnymi przepisami, jak i przepisami obowiązującym w latach ubiegłych. Takie kompilacje, będące w zamierzeniach tylko prowizorką, trzymają się nad wyraz dobrze jeszcze na wielu posterunkach ruchu...
Zmieniały się układy torowe, zmieniały się stosowane urządzenia srk, zmieniały się zadania posterunków ruchu... Dlatego też trzeba pamiętać, że obecny stan (zastany na dziś) jest czasem bardzo dalekim od oryginału sprzed lat...
Pozdrawiam