29.05.2018, 20:02
@bea, moim zdaniem problemem nie jest zatrzymywanie pociągu w stosunkowo małych miejscowościach, ale źle ułożony rozkład, bo przyjazd do stacji docelowej o 23:30, gdzie nie funkcjonuje raczej komunikacja nocna nie jest dobrym pomysłem. Nie wiesz, ile by czasu zaoszczędził Szkuner, gdyby wyciąć mu 2 czy 3 postoje.
Ciekaw jestem też, dlaczego PKP IC kupuje nadal wysokopodłogowe jednostki EZT, jak Flirt czy Dart, kiedy na dłuższych trasach mogą kursować także takie z obniżoną podłogą, jak np. czeskie Interpantery:
https://cs.wikipedia.org/wiki/InterPanter
Ciekaw jestem też, dlaczego PKP IC kupuje nadal wysokopodłogowe jednostki EZT, jak Flirt czy Dart, kiedy na dłuższych trasach mogą kursować także takie z obniżoną podłogą, jak np. czeskie Interpantery:
https://cs.wikipedia.org/wiki/InterPanter
Jaro