26.08.2019, 09:15
ST43 -obawiam się, że na Mazowszu nigdy nie kursowały (ale głowy za to sobie odciąć nie dam), z dzieciństwa pamiętam tylko ST44 i SP45, no i potwierdza się to jak czytam artykuły o historii eksploatacji w Świecie Kolei.
Co do kursowania ET22 w ruchu pasażerskim, na pewno miało to miejsce w pierwszych latach po elektryfikacji linii do Białegostoku. Nie gwarantuję, czy "byki" na tej trasie ciągały wtedy wagony 111A - w owym czasie ten typ wagonu był nowością, pamiętam, że 111A weszły do ekspresu Bystrzyca (wówczas Warszawa Zachodnia - Chełm i z powrotem) jakoś na początku zimy 1987/88.
Wracając do pytania Kaczuszki - zważywszy dotkliwy brak elektrowozów czteroosiowych w dekadzie 2000 -2010, wielce prawdopodobne jest, że ET22 również wtedy ciągnęły jakieś obiegi złożone z 11A. Tu jednak lepiej, żeby wypowiedział się lepszy ode mnie praktyk, może być równie dobrze kolejarz jak miłośnik kolei i uważny pasażer.
Co do kursowania ET22 w ruchu pasażerskim, na pewno miało to miejsce w pierwszych latach po elektryfikacji linii do Białegostoku. Nie gwarantuję, czy "byki" na tej trasie ciągały wtedy wagony 111A - w owym czasie ten typ wagonu był nowością, pamiętam, że 111A weszły do ekspresu Bystrzyca (wówczas Warszawa Zachodnia - Chełm i z powrotem) jakoś na początku zimy 1987/88.
Wracając do pytania Kaczuszki - zważywszy dotkliwy brak elektrowozów czteroosiowych w dekadzie 2000 -2010, wielce prawdopodobne jest, że ET22 również wtedy ciągnęły jakieś obiegi złożone z 11A. Tu jednak lepiej, żeby wypowiedział się lepszy ode mnie praktyk, może być równie dobrze kolejarz jak miłośnik kolei i uważny pasażer.
Romek_L