Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Taryfowy "odlot" Kolei Dolnośląskich
#7
Bardzo ładnie, podać informację, że 20% pasażerów korzysta z ofert zintegrowanych nie mówiąc o jakie oferty chodzi... Wionie próbą manipulacji. A nawet jeśli nie, to z danych ZTM Warszawa i UTK wynika, że ponad połowa pasażerów KM korzysta z oferty biletów zintegrowanych (ZTM-KM-WKD), podobna liczba dotyczy biletów we wspomnianej ofercie w pociągach WKD. Nie chce mi się szukać danych dla Trójmiasta, ale spodziewam się dość dużej ilości podróżnych z biletem łączonym z komunikacją miejską i SKM (pewnie też jest liczona do tych 20%), podobne oferty istnieją w innych miastach, gdzie mogą cieszyć się pewną popularnością.
Jeżeli KD widzi się jako przewoźnik dowożący podróżnych do aglomeracji, względnie większego miasta w pobliżu jakakolwiek integracja taryfowa z PR jest im kompletnie niepotrzebna (w dodatku taką ofertę adresuje się dla posiadaczy biletów miesięcznych). Kwestia determinacji marszałka do wycięcia PR z tych linii, które w wizję KD się wpisują. Nikt przy zdrowych zmysłach nie będzie się tłukł pociągiem osobowym przez pół Polski, a nawet jeśli - to zakup kilku biletów jednorazowych nie będzie dla niego problemem. Integracja z PRami miałaby może sens w czasach, gdy uruchamiały one pociągi InterRegio, dzisiaj bardziej celowym byłoby szukać wspólnej drogi z IC, na zasadzie (wątpliwej etycznie i gospodarczo) metody zwalczania konkurencji poprzez wciskanie zniżki na inny produkt (w tym wypadku biletu na pociąg regionalny) przy zakupie biletu na pociąg dalekobieżny.
Po pierwsze, wolę pić wódkę niż pisać wiersze.
PL-KSL
Odpowiedz



Wiadomości w tym wątku
Taryfowy "odlot" Kolei Dolnośląskich - przez Adams - 24.08.2018, 11:55
RE: Taryfowy "odlot" Kolei Dolnośląskich - przez rustsaltz - 01.09.2018, 11:40

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości

Polskie tłumaczenie © 2007-2024 Polski Support MyBB MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.