17.05.2019, 10:12
Cytat:Konrad, z całym szacunkiem, ale odkąd nie udało ci się przejść badań na świadectwo ciągle ględzisz tylko o manewrowych, ustawiaczach - a to, że kursy trzeba robić dodatkowe, albo "uważaj bo zamiast maszynistą możesz być rewidentem" ogólnie zniechęcasz i wydajesz się być po prostu nie wiarygodny bo Tobie się nie udało.#8 post kolegi Sidiq - link do oryginału: http://www.forumkolejowe.pl/showthread.php?tid=6817
Wychodzi na to, że Ty jakbyś przez dzień jakieś durnoty nie palnął to byś nie był sobą.
@Spancz - myśl przyszłościowo - teraz żaden prywatny przewoźnik nie potrzebuje gołego licencjata - nie zależnie od znajomości. To jest fakt nr 1. Fakt nr 2 jest taki, że za szkolenie na ustawiacza czy manewrowego nie płacisz, bo firma robi Ci te uprawnienia za darmo. No tak czy nie? Fakt trzeci jest taki, że posiadając uprawnienia ustawiacza/manewrowego i co najmniej rok samodzielnej pracy (a to akurat tak wyjdzie) idziesz sobie np do FPL i jesteś gość.
Druga rzecz to co innego jakbyś posiadał licencję - wtedy czytasz dokładnie to co podpisujesz czyli umowę. Sprawdzasz czy nie ma gwiazdek czy innych niezrozumiałych punktów, że np przyjmujemy Cię na stażystę na stanowisko manewrowego. W każdej chwili możesz zrezygnować prawda? Dla posiadaczy licencji przeznaczonych do zatrudnienia na stanowisku "maszynisty - stażysty" zupełnie inaczej jest pisana umowa niż w przypadku ustawiacza, manewrowego czy rewidenta (tzw. "trójpaka")