10.10.2018, 14:24
Powód takiego przetrasowania "Ustronia" to prawdopodobnie nocne zamknięcie na remontowanym odcinku Radom - Warszawa, a z kolei Wiedenką jadą "Karpaty" i oba pociągi by się ze sobą dublowały. Jednak nie wiem czy zamiast takiej kosmicznej trasy nie lepiej byłoby puścić "Ustronie" przez CMK. Przynajmniej nie omijałby Warszawy, a czas przejazdu całej trasy by się skrócił.
Jeśli natomiast chodzi o TLK "Halny", to ten pociąg według mnie jest zupełnie OK. Jest to dogodne dzienne połączenie Kujaw, Wielkopolski, Dolnego Śląska i Opolszczyzny z Beskidem Śląskim, Żywieckim i Makowskim, oraz Podhalem. Pociąg ten na tyle się przyjął, że od nowego rozkładu jazdy będzie kursował do Zakopanego w każdy weekend, a w sezonach świątecznych, zimowym i letnim codziennie.
Jeśli natomiast chodzi o TLK "Halny", to ten pociąg według mnie jest zupełnie OK. Jest to dogodne dzienne połączenie Kujaw, Wielkopolski, Dolnego Śląska i Opolszczyzny z Beskidem Śląskim, Żywieckim i Makowskim, oraz Podhalem. Pociąg ten na tyle się przyjął, że od nowego rozkładu jazdy będzie kursował do Zakopanego w każdy weekend, a w sezonach świątecznych, zimowym i letnim codziennie.
Kolejowo-turystyczne Klimaty by Facebook - polub nas