02.08.2017, 18:33
No tak.. Na logike swiadectwo posiada takie uprawnienie bo przeciez na manewrach jezdzisz po bocznicy .
interesuje cię tylko lok, od składu masz kierownika próba, manewry stan techniczny .
Sorry ze tak zapytam ale gdzie tak napisane jest? Skoro probe podpisuje maszynista na koncu . W razie podpisania karty proby podczas gdy hamulce nie dzialaja to leci maszynista, kierownik i wykonujacy probe . Stan techniczny rowniez interesuje maszyniste bo jesli jest usterka przykladowo osi wagonu to wypada jednak wyjsc i zobaczyc co jest grane. Mechanik to jest mechanik i kierownik nie wykryje jednak pewnych usterek. Wiec jak najbardziej stan techniczny jest na glowie maszynisty bo jak cos sie stanie nie daj Boze przez ta niewykryta usterke i dojdzie do wypadku to on odpowiada za wypadek . Poprawnosc sprzegniecia skladu rowniez lezy po stronie maszynisty . Mozna by wymieniac .. Chce tylko uswiadomic pewne osoby ktore mysla ze jesli druzyna pociagowa sklada sie z wiecej niz 1 osoby to maszynista moze pierdziec w stolek i krecic tylko nastawnikiem ze tak nie jest. ;P
(14.07.2017, 13:39)kris66 napisał(a): Jeśli chodzi o pasażery to tak zalety: stały grafik, mało manewrów, jazda z punktu A do B w z góry wiadomym czasie, lepszy sprzęt (a przynajmniej czystszy ), mniej papierologi, interesuje cię tylko lok, od składu masz kierownika (próba, manewry stan techniczny, czystość wyposażenie na jego głowie), jeśli nie pracujesz w IC to zazwyczaj praca blisko domu a jeśli w Ic to też przeważnie zaczynasz blisko w tą i z powrotem i znów w domu zasówasz z przyzwoitą prędkością po lepszych torach
Wady: presja czasu, wszędzie musisz być tak jak zakłada rozkład jazdy, większa odpowiedzialność ( za plecami masz kilkaset ludzi więc jak coś odwalisz to sumienie masz spaprane), z czasem troche nudno jeśli jeździsz ciągle w koło te same trasy, trudniej złapać jakieś nadgodziny i dorobić
interesuje cię tylko lok, od składu masz kierownika próba, manewry stan techniczny .
Sorry ze tak zapytam ale gdzie tak napisane jest? Skoro probe podpisuje maszynista na koncu . W razie podpisania karty proby podczas gdy hamulce nie dzialaja to leci maszynista, kierownik i wykonujacy probe . Stan techniczny rowniez interesuje maszyniste bo jesli jest usterka przykladowo osi wagonu to wypada jednak wyjsc i zobaczyc co jest grane. Mechanik to jest mechanik i kierownik nie wykryje jednak pewnych usterek. Wiec jak najbardziej stan techniczny jest na glowie maszynisty bo jak cos sie stanie nie daj Boze przez ta niewykryta usterke i dojdzie do wypadku to on odpowiada za wypadek . Poprawnosc sprzegniecia skladu rowniez lezy po stronie maszynisty . Mozna by wymieniac .. Chce tylko uswiadomic pewne osoby ktore mysla ze jesli druzyna pociagowa sklada sie z wiecej niz 1 osoby to maszynista moze pierdziec w stolek i krecic tylko nastawnikiem ze tak nie jest. ;P