01.03.2017, 21:23
Za kilka dni będziemy obchodzili pierwszą rocznicę odejścia bankomatów z PKP Intercity (Leonkiewicz, Zajączkowska, Rybotycki) i rozpoczęcia pracy przez nowy zarząd. Mimo tak ważnej zmiany nie widzę na forum konstruktywnej krytyki o zarządzie Intercity, która zawsze była obecna.
Marek Chraniuk i Jarosław Oniszczuk to wieloletni pracownicy PKP Intercity. Artur Resmer to finansista, wszak jest Członkiem Zarządu ds. Finansowych.
Czy ubiegłoroczna zmiana wyszła kolei na dobre? I tak i nie.
na plus:
+ ograniczenie liczby dyrektorów w centrali
+ wdrożenie programu modernizacji i zakupów taboru
+ pociągi międzynarodowe go Grodna i Lwowa
+ zakończenie sporu zbiorowego z pracownikami
na minus:
- utrzymanie problemów z wagonami restauracyjnymi - ich brak w pociągach EIC
- brak WiFi w Pendolino
- kiepskie kierowanie wizerunku - jałowe odpowiedzi na Facebooku, zatrudnienie nikomu nieznanego człowieka na stanowisku rzecznika prasowego
- mimo zakończenia sporu zbiorowego pracownicy nadal nie mają konkretnych informacji o podwyżkach wynagrodzeń
A Wy jak oceniacie obecny stan PKP Intercity?
Marek Chraniuk i Jarosław Oniszczuk to wieloletni pracownicy PKP Intercity. Artur Resmer to finansista, wszak jest Członkiem Zarządu ds. Finansowych.
Czy ubiegłoroczna zmiana wyszła kolei na dobre? I tak i nie.
na plus:
+ ograniczenie liczby dyrektorów w centrali
+ wdrożenie programu modernizacji i zakupów taboru
+ pociągi międzynarodowe go Grodna i Lwowa
+ zakończenie sporu zbiorowego z pracownikami
na minus:
- utrzymanie problemów z wagonami restauracyjnymi - ich brak w pociągach EIC
- brak WiFi w Pendolino
- kiepskie kierowanie wizerunku - jałowe odpowiedzi na Facebooku, zatrudnienie nikomu nieznanego człowieka na stanowisku rzecznika prasowego
- mimo zakończenia sporu zbiorowego pracownicy nadal nie mają konkretnych informacji o podwyżkach wynagrodzeń
A Wy jak oceniacie obecny stan PKP Intercity?