04.01.2017, 09:38
a) wskaźnik stosuje się niezależnie od tarcz manewrowych na tych stacjach i przy tych torach, na których zachodzi potrzeba stałego oznaczenia granicy, do której przetaczanie jest dozwolone; przetaczanie poza wskaźnik dopuszczalne jest tylko za zezwoleniem dyżurnego ruchu,
b) wskaźnik należy ustawiać przed semaforem wjazdowym w odległości co najmniej 100 m, patrząc w kierunku szlaku,
c) na stacjach linii kolejowych dwutorowych wskaźnik ustawia się przy torach wjazdowych, po stronie semafora wjazdowego, a na stacjach linii kolejowych jednotorowych wskaźnik ustawia się po prawej stronie toru głównego zasadniczego, patrząc w kierunku szlaku.
To oryginalny zapis instrukcji Ie-1(E-1) dotyczący wskaźnika W5. Porównaj go ze swoim wpisem, który niczego nie tłumaczy i nic nie wyjaśnia (nie wspominając, że napisany nie po polsku..), panie "Dyżurny ruchu". Za takie usługi pięknie dziękujemy - nie skorzystamy. ...
b) wskaźnik należy ustawiać przed semaforem wjazdowym w odległości co najmniej 100 m, patrząc w kierunku szlaku,
c) na stacjach linii kolejowych dwutorowych wskaźnik ustawia się przy torach wjazdowych, po stronie semafora wjazdowego, a na stacjach linii kolejowych jednotorowych wskaźnik ustawia się po prawej stronie toru głównego zasadniczego, patrząc w kierunku szlaku.
To oryginalny zapis instrukcji Ie-1(E-1) dotyczący wskaźnika W5. Porównaj go ze swoim wpisem, który niczego nie tłumaczy i nic nie wyjaśnia (nie wspominając, że napisany nie po polsku..), panie "Dyżurny ruchu". Za takie usługi pięknie dziękujemy - nie skorzystamy. ...