24.05.2017, 11:10
Odnosząc się do KOLEI WĄSKOTOROWYCH w Polsce, tu wszystko zależy od zainteresowania taką "atrakcją turystyczną", a z tym bywa różnie.
Żeby wąskotorówki mogły się utrzymać, musiałoby być spore zainteresowanie wśród ludzi, miłośników takiej kolei, a naprawdę warto, choć ja nigdy nie miałem okazji przejechać się taką kolejką.
Ja bym był za tym, żeby nie likwidować większości KOLEI WĄSKOTOROWYCH, ale ja o tym nie decyduje.
Przecież w wielu rejonach Polski są miejsca, gdzie można by stworzyć nowe koleje wąskotorówek, wyznaczyć na to trasy, no ale...oczywiście nikt tego nie zrobi, bo wiązałoby się to z dużymi kosztami, a nie ma pewności, że w takich miejscach byłoby duże zainteresowanie podróżami wąskotorówką.
Zdecydowanie, najlepszą i korzystniejszą sprawą są koleje wąskotorowe nad Morzem, gdzieś w PARKACH NARODOWYCH i w górskich miejscowościach w Polsce.
Chociaż i tam mają pewne problemy z funkcjonowaniem takich kolejek.
Żeby wąskotorówki mogły się utrzymać, musiałoby być spore zainteresowanie wśród ludzi, miłośników takiej kolei, a naprawdę warto, choć ja nigdy nie miałem okazji przejechać się taką kolejką.
Ja bym był za tym, żeby nie likwidować większości KOLEI WĄSKOTOROWYCH, ale ja o tym nie decyduje.
Przecież w wielu rejonach Polski są miejsca, gdzie można by stworzyć nowe koleje wąskotorówek, wyznaczyć na to trasy, no ale...oczywiście nikt tego nie zrobi, bo wiązałoby się to z dużymi kosztami, a nie ma pewności, że w takich miejscach byłoby duże zainteresowanie podróżami wąskotorówką.
Zdecydowanie, najlepszą i korzystniejszą sprawą są koleje wąskotorowe nad Morzem, gdzieś w PARKACH NARODOWYCH i w górskich miejscowościach w Polsce.
Chociaż i tam mają pewne problemy z funkcjonowaniem takich kolejek.
W dzieciństwie wychowywałem się na torach kolejowych szczecińskiego dworca i stąd pozostał sentyment do kolei.