09.04.2017, 15:47
(09.04.2017, 13:12)szy_mat napisał(a): Idealnie byłoby wydłużyć tory nie zmieniając układu torowego głowicy, jedynie przesuwając ją w stronę Mosiny/Szreniawy ale cóż...
Nie da się - za wąski pas terenu kolejowego. Jedyna opcja była wydłużenie w stronę Poznania
(09.04.2017, 13:12)szy_mat napisał(a): Linia 802 to kolejny temat rzeka - mnie zawsze zastanawiał dziwny jej przebieg - po co ją wyginano gdy jest miejsce na prosty przebieg, poza tym dochodziła jaszcze kwestia z układem w okolicy "LuCka" (posterunek odgałęźny dla jednej linii, odstępowy dla drugiej) ale teraz już zlikwidowano ten posterunek, w jego miejscu postanęła SBLka.
Musisz się "cofnąc" do lat '80 gdy funkcjonowała stacja rozrządowa Luboń Towarowy. Zobaczysz wtedy układ linii ( łącznic) w rejonie Dębca i grupę przyjazdowo-odjazdową, która jakby determinowała uk. łącznic. Potem rozrządówkę rozebrano a l. 802 "przesunięto" pod Kościół i Mleczarnię. W środku miała powstać stacja postojowa z prawdziwego zdarzenia. Ale w '89 roku "komuna" podła i nigdy postojówki nie zbudowano i nie zostanie zbudowana.
greenman1435