Ocena wątku:
  • 1 głosów - średnia: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Nowe barwy PR, (Polskie Regio?)
Wiadomo że w niektórych przypadkach jest to kwadratura koła, i takie operacje są wg niektórych nieopłacalne, ale czy w przypadku moderny EN57 takie postępowanie jest uzasadnione ?

Wiadomo że taki "kibelek" nie zapewni takie komfortu jazdy ( mam na myśli wózki i ogólne wrażenie jazdy) bo takie modernizacje jak EN57ALc to prawie budowa "nowego" pojazdu od nowa z wyłączeniem wózków.

W takim razie jaką obecną lokomotywą na rynku można by zastąpić dajmy na to wysłużone SM/U42 , jeśli nie modernizacją na podobieństwo 6Dg ?

Czy wręcz "odcinamy" się od stonek, i inwestujemy w nowoczesne lokomotywy spalinowe jak np SU160 , takimi żeby możliwe było optymalna jazda na odcinkach bez sieci trakcyjnych, przykład z "mojego podwórka" - pociąg REGIO "TUR" relacji Chojnice-Gdynia (Hel) bądz w przyszłości pociągi IR na trakcji spalinowej gdzieś w Polsce Wink
Odpowiedz



Wiadomości w tym wątku

Podobne wątki…
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Zestawienia pociągów REGIO Virakocha 382 132 151 27.07.2018, 20:49
Ostatni post: mat mat EN57
  [Arriva] WiT a Regio Karta ET40 0 3 179 05.06.2015, 22:20
Ostatni post: ET40
  Bilet REGIO ważny 2 dni? (Pomocy) misiekMK 1 3 089 23.01.2014, 20:37
Ostatni post: ET40
  Trasa: Wrocław Główny - Łódź Kaliska, gdzie REGIO?! misiekMK 14 6 597 23.01.2014, 18:15
Ostatni post: Kolejoman
  Czy według Ciebie powinien powstać "Bilet wakacyjny" na pociągi REGIO/interREGIO? REGIOchłopak 30 12 045 05.05.2011, 22:50
Ostatni post: psim

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:
3 gości

Polskie tłumaczenie © 2007-2024 Polski Support MyBB MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.