Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Jakich połączeń brakuje?
#13
Możliwości ma tylko to się obecnie skrajnie nie opłaca. Chodzi o kilkunastokilometrowy odcinek z Węglińca do Zgorzelca, gdzie nie ma druta. Wtedy musiałaby się zmienić lokomotywa. A w zasadzie to dwie. Jedna w jedna stronę, i druga w drugą stronę, bo w Zgorzelcu nie ma jak zmienić kierunek jazdy.

Drezno to inna zabawa. Nawet Goerlitz. Tam są normalne stacje. Tyle, że to jest w Niemczech czyli pociąg międzynarodowy, a to musi mieć ustalenia na poziomie ministerialnym.

Rozwiązaniem byłby jakiś hybrydowy skład push-pull. Ale nic takiego PIC nie ma. Można by ewentualnie robić to hybrydową lokomotywą, a Węglińcu doczepiać jaką mniejszą drugą, żeby tylko dociągnęła pociąg z powrotem do Węglińca. Tylko biorąc pod uwagę, że pociągiem takim na odcinku Zgorzelec - Węgliniec i z powrotem pojedzie kilka lub kilkanaście osób, to interes jest bardzo nieopłacalny.

Najlepsze byłoby skomunikowanie pociągu z czymś KD i sprzedaż takiej podróży na jednym bilecie. Konduktorzy informowaliby o przesiadce. Ale spółeczki kolejowe w Polsce mają ze współpracą bardzo ciężko...
Odpowiedz



Wiadomości w tym wątku

Podobne wątki…
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Pociągi - IC, TLK, EIC - gdzie brakuje wagonów SAP102 2 2 564 14.11.2018, 18:06
Ostatni post: EN57fan
  Rentowność nocnych połączeń SAP102 49 19 346 11.10.2018, 12:28
Ostatni post: Adams
  Brakuje kuszetek, wagonów sypialnych i restauracyjnych kazio 63 23 038 03.03.2018, 11:17
Ostatni post: Wojtek_w_podrozy

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości

Polskie tłumaczenie © 2007-2024 Polski Support MyBB MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.