• 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
PESA BYDGOSZCZ
#1
Wszyscy wiemy że 31 grudnia 2015 był końcem unijnej perspektywy 2007 - 2013, a co za tym idzie nadchodzą "chude" lata dla PESY. Jakieś pieniądze na pewno jeszcze otrzymają za wykonane tramwaje / lokomotywy / składy i wiadomo też  że Trenitalia domówiła 5 sztuk ATR 220, a z SKM podpisali umowę na wykonanie P3 na 11 pojazdach oraz P4 na 13 pojazdach typu 27WE. Ale czy to starczy na utrzymanie wszystkich miejsc pracy?
PIC z góry informuje że nie zakłada zakupu nowych EZT / lokomotyw / wagonów tylko chce modernizować te już posiadane więc na kolejne 10 Dartów lub  inne zakupy raczej nie mają co liczyć. Nie ma pewności że Niemcy dopuszczą Linki dla NEB'u, Rosja chce odebrać tylko 21 już wyprodukowanych Fokstrotów a reszty nie zamierzają odbierać. Któryś przewoźnik odwołał przetarg na obsługę bo wystartowała tylko PESA i zaproponowała zaporową cenę.

A patrząc na to jak PESA walczy o przetarg w Małopolsce mam dziwne wrażenie że będą mieli problem z utrzymaniem wszystkich etatów. Zwłaszcza że PESIE szykują się horrendalne kary umowne za DARTY, tramwaje, Linki bez dopuszczenia w Niemczech.

Pominąłem jakieś inwestycje? Jak widzicie przyszłość PESY? Bo ja - pomimo tego że życzę Im jak najlepiej - cienko to widzę, zwłaszcza przy ich niektórych typach "zachowań"

Pozdrawiam
sm31-131
Pełnia mojej miłości? SM31-007 o imieniu Tosia z komputerem w środku :-)
  Odpowiedz


Wiadomości w tym wątku

Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  PESA+NEWAG+FPS w holdingu Adams 1 705 29.04.2018, 18:59
Ostatni post: ET40

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości