22.01.2016, 20:13
Małopolskie ma 6 sztuk EN81 i nadają się na taką trasę. Do grudnia PR Kraków jeździł komercyjnie w weekendy w relacji Sucha Beskidzka - Żywiec i ten pociąg cieszył się dość dużą popularnością. Stowarzyszenie Kolej Beskidzka organizowała reklamowała połączenie, organizowała konkursy dla pasażerów itp. Również trwa walka o powrót tych pociągów jednak potrzebna jest modernizacja tej linii. Tutaj można poczytać więcej.
Wrócę jeszcze do tematu Jasła. Linia Rzeszów - Jasło została zmodernizowana jednak ilość pasażerów jest niewielka z uwagi na kiepską ofertę (tylko 4 pary pociągów na dobę). Podkarpackie powinno wziąć przykład z linii Kraków - Wieliczka. Tam po zwiększeniu liczby kursów automatycznie wzrosła liczba pasażerów (z kilkuset do aż 2,3 tys dziennie).
To samo powinno być na Stróże - Jasło. Dobrze ułożone obiegi powinny być podstawą sukcesu.
Wrócę jeszcze do tematu Jasła. Linia Rzeszów - Jasło została zmodernizowana jednak ilość pasażerów jest niewielka z uwagi na kiepską ofertę (tylko 4 pary pociągów na dobę). Podkarpackie powinno wziąć przykład z linii Kraków - Wieliczka. Tam po zwiększeniu liczby kursów automatycznie wzrosła liczba pasażerów (z kilkuset do aż 2,3 tys dziennie).
To samo powinno być na Stróże - Jasło. Dobrze ułożone obiegi powinny być podstawą sukcesu.