03.08.2015, 14:11
Szczerze mówiąc - nie biorę w tym momencie żadnej strony - mnie też zniechęcało ale prawdopodobnie ze względu na kolor. Tak jak na co dzień nie przeszkadza mi kolor T-Mobile - iście kobiecy, tak na wagonach i lokomotywach tak mnie to odpychało jak graffiti. Zresztą miałem co do tego podobne skojarzenia. Natomiast sama reklama była na pewno zauważana i przypuszczam że trafiała do większej ilości odbiorców na dworcach niż billboardy które już się oklepały. Przypuszczam że relatywnie oklejenie wagonów mogło wyjść taniej niż postawienie billboardów na wszystkich stacjach na których zatrzymują się te wagony / lokomotywy. Co za tym idzie przypuszczam że wyszło taniej / per osoba do której dotarła reklama. Ale to są tylko moje przypuszczenia. Niestety do samych raportów na temat rozpoznawalności raczej dostępu mieć nie będziemy więc pozostajemy w sferze dywagacji.
Pozdrawiam
sm31-131
Pozdrawiam
sm31-131
Pełnia mojej miłości? SM31-007 o imieniu Tosia z komputerem w środku :-)