25.07.2015, 12:44
Gordon napisał(a):Ryzyko nie istnieje bo wagon sam z siebie się w skład nie wstawia. Tym bardziej, jeżeli wcześniej na tym składzie takiego z klimatyzacją nie było.Przy czym istnieje ryzyko, że dyspozytor skład zestawiający nie wie o fakcie braku szyny zbiorczej w lokomotywie, która skład będzie prowadzić. Kiedyś zdaję się, że IC się oberwało za brak działającej klimy i teraz na zimne dmuchają. Zresztą pewnie taniej podstawić autobus niż wynająć maszynę.
Cytat:Jeśli dobrze widzę to na filmie który przytoczyłeś jest stonka przystosowana do ciągnięcia wagonów osobowych w ruchu planowym, a nie wszystkie stonki tą modyfikację posiadają.Jaką modyfikację? Jedyny wymóg jest taki, że lokomotywa jednokabinowa planowo prowadząca pociąg pasażerski ma mieć podwójną obsadę.
Cytat:Musisz też pamiętać o tym że każda lokomotywa ma przydzielone swoje "zadania" i nie można tak po prostu zabrać lokomotywy bo inna się zepsuła.Urywa się maszynę od pociągu towarowego i tyle.
Cytat:O ruchu manewrowym w ogóle nie wspominam bo tutaj nie ma opcji żeby manewry wykonywał autobusObecnie przetoku jest tyle co kot napłakał.
Po pierwsze, wolę pić wódkę niż pisać wiersze.
PL-KSL
PL-KSL