Ankieta: Czy kampania będzie skuteczna ? Nie posiadasz uprawnień, aby oddać głos w tej ankiecie. |
Tak |
14.81% |
4 |
14.81% |
Nie |
55.56% |
15 |
55.56% |
Dobry pomysł, ale nie za taką cenę |
29.63% |
8 |
29.63% |
Ocena wątku:
- 0 głosów - średnia: 0
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Nowa kampania PKP - odróżnienie Grupy od innych przewoźników
|
Liczba postów: 1 430
Liczba wątków: 62
Dołączył: 28.02.2018
Reputacja:
3
rustsaltz napisał(a):To jest ukryty przekaz podprogowy, popatrz pod tym kątem na inne reklamy . W reklamie samochodów też nie pokazuje się najuboższych wersji.
O ile dobrze pamiętam, to przekaz podprogowy na czym innym polega.
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: |
1 gości
|